امین باقری روز یکشنبه در مراسم افتتاح مدرسه روستای حسین آباد دامداری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحد آموزشی با زیر بنای 60مترمربع و اعتبار 500میلیون ریال توسط یک خیر ساخته شده است .
وی بیان داشت: با افتتاح این واحد آموزشی 13دانش آموز روستای حسین آباد این روستا از واحد اموزشی مناسب برخوردار شدند .
فرماندار ریگان تصریح کرد :به دلیل نبود واحد آموزشی در این شهرستان دانش اموزان این روستا ترک تحصیل وبازمانده از تحصیل شده بودند .
باقری بیان داشت: با توجه به بعد مسافت این روستا با روستاهای مجاور و کمتر توسعه بودن این روستا دانش آموزان این روستا به روستاهای مجاور جهت تحصیل می رفتند و تعدادی به دلیل مشکلات مالی از تحصیل بازماندند .
وی افزود با پیگیریهای انجام گرفته یکی از خیرین این واحد اموزشی را در این روستا ساخت وتحویل اموزش وپرورش عشایری شهرستان داد .
مدیر اموزش وپرورش عشایری ریگان هم به خبرنگار ایرنا گفت :در روستای حسین آباد دامداری به دلیل نبود واحد آموزشی تعداد زیادی از دانش اموزان این روستا بازمانده از تحصیل وترک تحصیل کرده بودند .
احمد حقیقی افزود: با پیگیری های صورت گرفته دانش اموزانی که ترک تحصیل وبازمانده از تحصیل در این روستا باشند با برنامه ریزی و با حضور معلمان عشایری از تحصیل برخوردار خواهند شد .
وی بیان داشت :با افتتاح این واحد آموزشی یک معلم در این روستا جهت اموزش به بازماندگان از تحصیل ودانش اموزان این روستا مستقر شد
روستای حسین اباد دامداری اخرین روستای شهرستان ریگان می باشد که تال مرکز استان 56کیلومتر فاصله دارد.
7442/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.