به گزارش ایرنا، امیر نادر علیدوست روز شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح مستقر در کرمان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس افزود: استکبارستیزی، بیداری اسلامی، دشمن ستیزی، اخلاق و معنویت محوری و از برکات دوران دفاع مقدس و به الگویی برای سایر کشورها تبدیل شده است.
وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران را با هشت سال دفاع مقدس بیمه کرده ایم اظهار داشت: با وجود روحیه معنوی رزمندگان و ایمان و اعتقاد مردم، جو معنوی در هشت سال دفاع مقدس در کشور متبلور شده بود.
ارشد نظامی آجا در جنوبشرق با اشاره به اینکه امنیت کنونی کشور به برکت بزرگ مردی و دلاورمردی های شهدا، جانبازان و آزادگان حاصل شده است گفت: امام حسین (ع) خود و خانوادشان را برای پایداری اسلام فدا کردند و به برکت خون شهدای کربلا بود که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با درس گرفتن از آموزه های عاشورا در مقابل دشمن و ظلم ایستادند و مردانه از مملکت دفاع کردند.
امیر علیدوست با تاکید بر اینکه دفاع مقدس مربوط به همه مردم کشور است و به هیچ حزب، گروه و قشری تعلق ندارد افزود: دفاع مقدس برگ زرین و بی نظیری از تاریخ کشور است.
وی اظهارداشت: در هشت سال دفاع مقدس، مردان و زنان این مرز و بوم سرافرازانه به میدان آمدند و ابهت دشمنان تا دندان مسلح را در حالی شکستند که شکستن این ابهت یک افسانه به نظر می رسید.
فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش به برخی از برکات جنگ و دفاع مقدس نیز اشاره و تاکید کرد: اقتدار نظام و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از برکات دوران دفاع مقدس است و در این دوره بود که انقلاب اسلامی ایران ریشه دار و این انقلاب به الگویی برای سایر کشورها در زمینه ظلم ستیزی و استکبار ستیزی تبدیل شد.
امیر علیدوست با بیان اینکه در دفاع مقدس ارتش، سپاه و سایر نیروها تکامل یافتند گفت: به برکت دفاع مقدس ارتش کشور یکی از قدرتمندترین ارتش های منطقه و جهان است و این در حالی است که ارتش تحریم شد و با ابتکار و تلاش نیروهای جوان و خلاق این ارتش، هم اکنون این نیرو در صنایع نظامی در زمین، دریا، هوا و پدافند هوایی به اقتداری دست یافته که دشمن از آن واهمه دارد.
وی تاکید کرد: به برکت دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز پیشرفت های بزرگی داشته و این نیرو امروز در سراسر دنیا برای اسلام و اقتدار نظام اسلامی می جنگد و مدافعان حرم نیز از جمله این عزیزان هستند.
وی بیان کرد: قدرت موشکی و هوا و فضای سپاه، دنیا را به تعجب واداشته و این از برکات دفاع مقدس است.
آئین رژه نیروهای مسلح مستقر در کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، سرپرست استانداری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش، فرمانده سپاه ثارالله، فرمانده انتظامی استان، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری، فرماندار و جمعی از مسئولان کرمانی برگزار شد.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.