به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اصغر توحیدی شامگاه دوشنبه در آیین عزاداری اباعبدالله الحسین در جمع بازیکنان مس و مسئولان استان کرمان افزود: شاد کردن دل مردم و برخی مسائل اجتماعی دلیل بقای باشگاه مس کرمان تا این لحظه بوده و لذا نیاز به تقویت تیم با حضور علی قرایی در راس این باشگاه احساس شد.
وی عنوان کرد: در روزهای گذشته با صحبت های مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران از فرمانده ناجا درخواست ماموریت یک ساله شده تا از قرایی در باشگاه مس کرمان استفاده شود.
حجت الاسلام توحیدی با بیان اینکه در وانفسای کنونی اقتصاد کشور هزینه ها به سختی جبران می شود، اظهار داشت: با وجود تلاش سهام داران برای جمع آوری این باشگاه، مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران نیز تلاش بسیاری برای باقی ماندن تیم در لیگ کرد.
مشاور فرهنگی و ورزشی مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران با تاکید بر اینکه در کشور هرجا لب مردم خندان شود حضور خواهیم داشت گفت: تیم فوتبال مس کرمان باید به موفقیت برسد و این تیم ارزش لیگ برتری شدن را دارد.
وی ابراز کرد: استعفای قرایی و مشکلات باشگاه مس کرمان رفع می شود زیرا سرپرست این باشگاه، عاشق این تیم و فوتبال است و با تلاش همه جانبه می خواهد افتخار لیگ برتری را برای کرمان کسب کند.
وی ادامه داد: تا زمانی که مشکلات قانونی حل شود قرایی به عنوان سرپرست و پس از آن مدیرعامل باشگاه مس کرمان معرفی خواهد شد.
حجت الاسلام توحیدی تاکید کرد: شرکت صنایع ملی مس ایران با قوت مسائل و مشکلات این باشگاه را پیگیری و رفع می کند و هواداران و مسئولان جریانهای هواداری نیز تلاش کنند جوسازی و جریان ها برای مثبت شدن کار و نه برای نفی این باشگاه باشد و تیم را به لیگ برتر بیاورد.
وی گفت: هواداران نگذارند برخی افراد ازجمله رقبا برای زمین خوردن تیم فوتبال مس کرمان شیطنت کند و خلاف موفقیت این تیم سخن بگویند.
آیین عزاداری و گرامیداشت یاد اباعبدلله الحسین(ع) دوشنبه شب با حضور نمایندگان استان مجلس شورای اسلامی، فرمانده انتظامی و مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان، اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست، بازیکنان و هوادارن باشگاه مس در کرمان برگزار شد.
7420/ 5054/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.