به گزارش ایرنا ، آنان شامگاه دوشنبه در نشست هم اندیشی مشترک هیات رییسه استان با باشگاه های حاضر در لیگ های کشوری فوتبال افزودند: باید با توان افزایی و حمایت های لازم در خصوص ایجاد زیرساخت های لازم به حرفه ای شدن فوتبال در مناطق مختلف این خطه کمک کرد.
رئیس هیات فوتبال استان کرمان با تاکید بر رشد فوتبال در شهرستان های جنوب این استان بر ایجاد پایگاه های استعدادیابی فوتبال در جنوب و شرق استان تاکید کرد.
علی قرایی با بیان اینکه استان کرمان از جایگاه ویژه ای در حوزه فوتبال به لحاظ سخت افزاری و نیروی انسانی برخوردار است افزود: پایگاه های استعدادیابی در جنوب و شرق استان کرمان راه اندازی شود و هر یک از باشگاه های فوتبال یک منطقه به عنوان معین در این شهرستان ها انتخاب شوند.
وی با تاکید براینکه با برنامه ریزی صحیح و هدفمند در این مسیر می توانیم بازیکن به تیم های سایر استان ها بفرستیم گفت: با توجه به رویکردی که در بین مدیران باشگاه های استان در این حوزه مشاهده می شود، این مهم در سال های آینده محقق می شود.
رئیس هیات فوتبال استان کرمان با تاکید بر حفظ انسجام بین باشگاه ها و هیات های فوتبال استان تصریح کرد: همه باشگاه های فوتبال استان با وحدت و یکپارچگی می توانند به اهداف این حوزه برسند.
قرایی با قدردانی از هیات های فوتبال شهرستان های استان گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی که گریبان گیر کشور است خوشبختانه هیات های فوتبال شهرستان ها فعالیت های خود را در استان کرمان متوقف نکرده اند که این مهم به دلیل فرهنگی است که در این استان وجود دارد.
رئیس هیات فوتبال استان کرمان با بیان اینکه در این نشست ها به دنبال همدلی و تعامل بیشتر در راستای رفع مشکلات باشگاه ها هستیم خاطرنشان کرد: با باشگاه سیرجان بیشترین تعامل را داریم و انتظار می رفت که مدیرعامل باشگاه های آن ها در این نشست حضور داشته باشد.
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان هم گفت: ‌ حضور در لیگ برتر مطالبه جدی استان کرمان است که در آینده نزدیک محقق خواهد شد.
محمود محمودی نیا افزود: از 17 تیم فوتبال دسته اول سه تیم آن در استان کرمان وجود دارد و این آمار بالایی است.
وی با بیان اینکه استان کرمان در لیگ دسته دوم نیز چهار تیم دارد تصریح کرد:این استان همچنین در لیگ دسته سوم، فوتبال و فوتسال بانوان نیز از جایگاه ویژه ای برخودار است.
مدیرعامل مس رفسنجان با بیان اینکه با توجه به آمارهای تیم های فوتبال ظرفیت خوبی در این حوزه در استان کرمان وجود دارد خاطرنشان کرد: این ظرفیت هدفمند در استان مدیریت می شود.
محمودی نیا برگزاری این نشست ها را در توسعه فوتبال استان مهم عنوان کرد.
نائب رییس هیات فوتبال استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به اینکه امیدواریم این قبیل نشست ها برای توسعه فوتبال استان تدوام داشته باشد افزود: امید داریم یکی از سه تیم لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کند.
محسن سلاجقه با اشاره به اینکه استان کرمان دارای چهارتیم فوتبال لیگ دسته دوم است تصریح کرد: از 31 شهریورماه چهار تیم لیگ دسته دوم این استان با هم رقابت خواهند داشت.
نائب رییس هیات فوتبال استان کرمان با اشاره به اینکه انسجام در لیگ های دسته دوم و سوم باید همانند لیگ دسته یک شود گفت: در لیگ دسته دوم باشگاه ها بدون دخالت هیات فوتبال تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشد.
وی به تعامل باشگاه ها با هیات فوتبال استان نیز تاکید کرد.
مشاور رئیس هیات فوتبال استان کرمان گفت: کمیته موفق فوتبال استان ویژه امور باشگاه های حاضر در لیگ کشور با حضور نمایندگان تام الاختیار باشگاه ها تشکیل شود.
سید حسین تاج الدینی افزود: می توان کمیته موفق فوتبال استان در حوزه های مختلف تشکیل داد و مسائل مطرح و بررسی شوند.
وی با بیان اینکه باشگاه های استان کرمان تفاهم نامه های فی مابین خود را مکتوب و مدون کنند تا در آینده به مشکل نخورند تصریح کرد: باشگاه های حاضر در مسابقات کشوری هزینه های زیادی دارند و یک بخشی از هزینه ها برای بازیکنان غیربومی است.
مشاور رئیس هیات فوتبال استان کرمان ادامه داد: این باشگاه ها می توانند بخشی از مسابقات فوتبالی شهرستان ها را برعهده بگیرند تا مسابقات با کیفیت برگزار شود و از این استعدادها در این شهرستان ها ذینفع شوند تا هزینه های آنچنانی را برای بازیکنان پرداخت نکنند.
دبیر هیات فوتبال استان کرمان هم به وضعیت فوتبال این استان اشاره کرد و گفت: 6 شهرستان در استان کرمان درگیر فوتبال هستند.
جواد یزدپور با اشاره به اینکه در جنوب استان کرمان هفت شهرستان وجود دارد تصریح کرد: در حوزه جنوب فوتبال نابود شده که باید به احیا آن کمک شود.
وی گفت: تشکیل کمیته موفق به امنیت برگزاری مسابقات فوتبال در سطح استان کمک می کند.
9895/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.