سرهنگ محمدرضا استایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تسلیت ایام محرم افزود: این گروه های جهادی با انجام فعالیت های متنوع در مناطق محروم شهرستان جیرفت به قشر محروم جامعه خدمات رسانی کردند.
وی در خصوص رزمایش سپاهیان محمدرسول الله (ص) جیرفت گفت: این رزمایش با عنوان اقتدار عاشورایی به مدت 2 روز در منطقه عمومی خیبر برگزار شد.
وی افزود: آموزشهای یگانی، تمرینهای تاکتیکی خاص گردان ها و برنامه های فرهنگی و مذهبی از برنامه‌های این رزمایش در قالب بکارگیری گردانهای بیت المقدس بود.
فرمانده سپاه جیرفت با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تبیین برنامه های این هفته، تصریح کرد: تجمع 30 هزاری نفری بسیجیان با عنوان ” اقتدار عاشورایی” در شهر کرمان با حضور بسیجیان سراسر استان با هدف نمایش قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل عربده کشی آمریکای جهانخوار در این هفته برگزار می شود.
استایی گفت: نا اهلانی که با ایجاد 2 قطبی در جامعه، ترویج افکار یهود و رانت سیاسی اقتصادی به ثروت های میلیاردی رسیده اند از دشمن خارجی خطرناکتر هستند.
وی اظهار داشت: کاری که امروز دشمن انجام می دهد، این است که به مردم القا کند، دیگر کسی نمی تواند کاری انجام دهد در صورتی که با روحیه انقلابی می شود، مشکلات کنونی را برطرف کرد.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت در فاصله 240 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
7450/7429/ 5054/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.