به گزارش ایرنا، سردار غلامعلی ابوحمزه عصر دوشنبه در آیین معارفه فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان اظهار داشت: در 40 ساله پس از پیروزی انقلاب، دشمنان توطئه های بسیاری علیه ایران انجام دادند اما همبستگی میان سه عامل اسلام، امام و امت حربه های دشمن را خنثی کرد.
وی تصریح کرد: اگر امت از امام تبعیت کند، احکام نورانی اسلام پیاده شده و رشد و تعالی پدیدار می شود که همین اتفاق در 40 ساله پس از پیروزی انقلاب اسلامی رخ داده است.
وی بیان کرد: اگر اسلام در غربت قرار گیرد، امت از امام اطاعت نکنند و احکام نورانی اسلام پیاده نشد، امت ذلیل می شود.
ابوحمزه ادامه داد: درسها و عبرتهای عاشورا مهم است برای پویایی جامعه باید عبرتها و اخلاق عاشورایی در زندگی فردی و اجتماعی پیاده شود.
وی در مورد جریان شیعه انگلیسی نیز خاطرنشان کرد: در انگلیس 14 شعبه با هدف ایجاد اختلاف در مقابل اسلام ایستاده اند و درگیری بین شیعه و سنی را دامن می زنند.
ابوحمزه بیان کرد: هدف جنایتهایی که در طول 40 سال توسط آمریکا و منافقین علیه ایران انجام شد، تغییر در گفتار، رفتار و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.
وی اظهار داشت: دغدغه اصلی رهبری تامین معیشت مردم است که مدام در خصوص اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و برخورد با مفاسد اقتصادی تذکر می دهند، لذا افرادی در جایگاه حقیقی و حقوقی مسئولیت هایی دارند بایستی برای اجرای فرامین رهبری عمل کنند تا جامعه دچار تزلزل نشود.
در این آیین از تلاشهای سرهنگ علی سلطانی تقدیر و سرهنگ علی اکبر شاهرخی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان منصوب و معرفی شد.
7433/ 5054/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.