به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی اراکی روز یکشنبه در آیین رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج در قرارگاه شهید میرافضلی رفسنجان افزود: باید برای بلند کردن پرچم اسلام بر مرتفع ترین نقاط عالم با اتحاد تلاش کنیم.
وی به روایتی از امام حسین (ع) مبنی بر اینکه اگر روحیه جهادی در ملتی نباشد به یقین عنصر شهادت در آنها کمرنگ می شود اشاره و تصریح کرد: در آموزه های دینی ما آمده است که مجاهدین اسلام از یک جایگاه فوق العاده برخوردار هستند.
استاد اخلاق حوزه های علمیه قم بیان کرد: بلندترین و رفیع ترین قله دین اسلام جهاد در راه خدا و افضل همه اعمال است و با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.
حجت الاسلام حسینی اراکی خاطرنشان کرد: نام بسیجی مقدس و دارای محتویات عزت و عظمت است و برای به نمایش درآمدن این شکوه و عظمت باید 6 ویژگی را داشته باشد لذا ویژگیهای ششگانه است که مبارزه او را به پیروزی می رساند.
وی این عناصر ششگانه را که خداوند در سوره انفال آورده است برشمرد و گفت: خدا برای رزمندگان در سوره انفال 6 ویژگی بیان کرده که شامل ثبات قدم، قوت قلب و یادخدا، وحدت کلمه، اطاعت و فرمانبرداری از ولایت، استقامت، اهل ریا و تظاهر نبودن و با اخلاص بودن است.
این کارشناس امور دینی افزود: یکی از تلاشهای شیطان صفتان و دشمنان این است ما را نسبت به انقلاب و دستاوردهای نظام ناامید کنند لذا قوت قلب، رشادت و یاد خدا معادلات دشمن را بهم می ریزد.
وی ادامه داد: قدرتهای نظامی امروز ما، دشمن را ناامید کرده پس بنابراین نباید از حربه های دشمن ترسید.
حجت الاسلام حسینی اراکی تأکید کرد: در مقابل دشمن باید ایستادگی کرد و حول محور ولایت جمع شد.
رزمایش بسیجیان همزمان با سراسر کشور روز گذشته در رفسنجان آغاز شد و امروز نیز در قرارگاه شهید میرافضلی این شهرستان واقع در کیلومتر 20 محور رفسنجان به انار آمادگی، اقتدار و رزمایش نیروها به نمایش در آمد.
3029/7433
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.