به گزارش ایرنا، سرگرد مصطفی دهقانیان روز شنبه در حاشیه آغاز رزمایش عاشورائیان محمد رسول الله شهرستان ریگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز بسیجیان با حضور خود و پیروی از ولایت و مقام معظم رهبری نشان دادند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
فرمانده سپاه شهرستان ریگان تصریح کرد: فتنه اقتصادی دشمن با حضور بسیجیان شکست خواهد خورد.
دهقانیان، هدف از اجرای این رزمایش را نمایش اقتدار و صلابت بسیجیان برشمرد و اظهار داشت: پیام رزمایش محمد رسول الله (ص) این است که ما همه خود را سرباز امام حسین (ع) و مقام معظم رهبری می دانیم و در همه ماموریتها بسیج آماده خدمت است.
وی افزود: سومین مرحله رزمایش محمد رسول الله (ص) در مرکز استان کرمان و با حضور بیش از 30 هزار نفر برگزار شد.
وی تصریح کرد: مرحله نخست رزمایش بزرگ عاشورائیان سپاهیان محمد رسول الله (ص) با برگزاری اردوهای جهادی برگزار و مرحله دوم آن نیز امروز در ریگان آغاز شد.
وی اظهار داشت: 25 گروه جهادی در عرصه های فرهنگی آموزشی خدمات پزشکی و عمرانی و اقتصاد مقاومتی در اردوهای جهادی شهرستان ریگان مشغول به خدمات رسانی هستند.
فرمانده سپاه شهرستان ریگان گفت: دومین مرحله رزمایش محمد رسول الله (ص) از امروز با حضور گردانهای بیت المقدس ریگان در منطقه نینوای این شهرستان برگزار شد.
دهقانیان بیان داشت: هدف این رزمایش این است که به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بفهمانیم روحیه بالندگی امید و آموزش برای بسیجیان وجود دارد.
7442/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.