به گزارش ایرنا، سردار حسین ذوالفقاری روز چهارشنبه در نشست کمیته استانی هماهنگی اربعین حسینی (ع) استان کرمان افزود: تقریبا در ساختار کاری کشور ستادی مانند ستاد اربعین از نظر گستردگی، ترکیب، سازمانی و غیرسازمانی بودن، تعاملات و مخاطبین در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نداشته ایم.
وی ادامه داد: سال گذشته 2 میلیون و 350 هزار ویزا برای زائران اربعین صادر شده است.
وی اظهار داشت: تلاش می کنیم با سازماندهی و محاسبه همه امور را به درستی پیش ببریم و در این رابطه حضور و پیگیری های بی نظیری انجام می شود.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: در سال 94 در خودارزیابی ها 150 اشکال احصاء شد که در برنامه ریزی های سال 95 این میزان به 80 مورد اشکال کاهش یافت و در ادامه در سال گذشته نیز اشکالات کار کاهش یافت و این روند در سال جاری نیز دنبال می شود.
ذوالفقاری با اشاره به طرح برخی شایعات درباره زائران عراقی در ایران عنوان کرد: به نظر می رسد فتنه هایی در این مسیر در حال رخ دادن است و امسال همه باید حواسمان را جمع کنیم.
وی تاکید کرد: همه باید تلاش ویژه ای برای آموزش به زائران ایرانی درباره رعایت قوانین انجام دهند.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به اینکه مردم عراق افتخار می کنند که میزبان زائران در ایام اربعین هستند گفت: حرکت ما در عراق باید در راستای تقویت این افتخار تاریخی و ایمانی ملت این کشور باشد.
ذوالفقاری اظهار داشت: امسال برنامه ریزی شده که تمام اطلاعات به صورت قطعی وارد سامانه سماح شود و مدارک مورد نیاز برای صدور ویزا به طور کامل ارائه شود.
معاون وزیر کشور ادامه داد: در حد توان خود تلاش می کنیم که هزینه ها کاهش یابد.
این نشست در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.