به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، رزمایش ایثار بسیجیان کارخانجات استان کرمان همزمان با سراسر کشور و با هدف اعلام آمادگی کارگران بسیجی برای مقابله با بحران های اقتصادی و حمایت از کالای ایرانی برگزار شد.
این رزمایش با هدف اعلام آمادگی کارگران بسیجی برای مقابله با بحران های اقتصادی و حمایت از کالای ایرانی برگزار شد و در این رزمایش کارگران یک روز یا ساعتی از روز را در محل کار خود به صورت رایگان خدمت رسانی کردند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در جمع کارگران بسیجی گفت: بسیج فرهنگ بزرگ و ظرفیت عظیمی دارد که مردم نهاد و در همه دستگاه ها و نهادها نیز رخنه کرده که بهترین نمونه این رخنه رشد فرهنگ بسیجی یعنی کار با اخلاص و ایثار و کم توقعی اما کار زیاد را بسط و گسترش داده است.
مهدی حسینی نژاد ادامه داد : کارگران بسیجی با تمام همتایان خود تفاوت های بسیاری دارند از جمله کار زیاد، توقع کم، خوش برخوردی، خوش منشی، تکریم انسان ها و خلاقبت توام با ابتکار که در هیچ جای دنیا نمی توان این روحیه را یافت جز در بین بسیحیان ایران اسلامی لذا اکثر مشکلات را با ترویج فرهنگ بسیجی می توان حل کرد و البته پیروز شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان خاطرنشان کرد: بزودی کرمان به استانی صنعتی بدل خواهد شد که تحقق و رشد آن بدون فرهنگ و روحیه بسیجی امکان پذیر نیست لذا امیدواریم این نوع ابتکارات و خودکفایی ها در عرصه تولید روز به روز بیشتر شده و جنگ اقتصادی را بر جهان پیروز شویم و در این عرصه نیز به خود کفایی برسیم.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.