به گزارش ایرنا، سرهنگ احمد بدرآبادی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: سلسله‌ رزمایش ‌هایی در راستای ایجاد امید و اقتدار در جامعه و ناامیدی در بین دشمنان با اهدافی تحت عنوان رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول ‌الله (ص) از 9 تا 29 شهریورماه در حال انجام است.
وی بیان کرد: 25 گروه جهادی در مرحله دوم با هدف محرومیت زدایی و خدمات ‌رسانی در حاشیه شهر شرکت می ‌کنند که 500 نفر در این اردوها شرکت کرده و خدمات ارائه می دهند و پنج هزار نفر از این خدمات منتفع می‌ شوند.
فرمانده سپاه بم تصریح کرد: ویزیت رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی، برگزاری کلاس ‌های آموزشی برای کشاورزان توسط مهندسین کشاورزی، عطرافشانی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، برپایی ایستگاه صلواتی و غباروربی و فضا‌سازی مساجد با توجه به فرار رسیدن ماه محرم، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، کلاس‌ احکام، قرآن، ارائه بسته‌ های ویژه نیازمندان از جمله برنامه های این همایش است.
وی با بیان اینکه مرحله سوم رزمایش همزمان با هفته دفاع مقدس در مرکز استان کرمان برگزار می ‌شود تصریح کرد: حدود 2 هزار نفر از بسیجیان بم در مرحله سوم این رزمایش حضور دارند که مقدمات کار در حال انجام است.
شهرستان بم در فاصله 180 کیلومتری شرق کرمان قرار دارد.
3029/1299
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.