حامد عمرانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این ارتباط و طی مدت یاد شده چهار نفر از سر باندهای کلان مواد مخدر دستگیر و در مجموع 74 قاچاقچی روانه زندان شده اند.
وی تصریح کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان و پلیس مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از چهار تن و 453 کیلوگرم تریاک، 165 کیلو و 808 گرم حشیش، 24کیلو و 820 گرم هروئین از باندهای قاچاق مواد مخدر کشف و ضبط گردیده است.
عمرانی با بیان این مطلب که برخورد با باندهای کلان قاچاق مواد مخدر در اولویت کار دادستانی و پلیس قرار دارد، گفت: در عملیات های صورت گرفته چهار قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه 300 عدد فشنگ جنگی و 50 دستگاه خودرو کشف و توقیف شده است.
دادستان رودبار جنوب با اشاره به مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 31 خرده فروش فعال مواد مخدر به همراه 28 معتاد پرخطر شناسایی و دستگیر شده اند.
استان کرمان به دلیل موقعیت جغرافیایی و همجواری با استان های هم مرز با کشورهای افغانستان و پاکستان، محل ترانزیت مواد مخدر به سایر استان های کشور است و دستگاه های انتظامی و امنیتی این استان همواره در خاکریز مقدم مبازه با مواد مخدر بوده اند.
شهرستان رودبار جنوب در فاصله 300 کیلومتری جنوب مرکز کرمان واقع شده است.
/7429/7450/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.