به گزارش ایرنا ، محمد جواد فدایی روز جمعه با انتشار پیامی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان افزود:گرچه ارج نهادن به جایگاه وسیع و ویژه خانواده به عنوان تاثیرگذارترین نهاد تربیتی در پرورش سرمایه های انسانی، تنها مختص به یک روز نیست و هر روز باید بیش از پیش به اهمیت و ارزش این نهاد مقدس باور داشت، اما 25 ذی الحجه به عنوان روز خانواده فرصت مغتنمی است که به نقش این نهاد در سلامت اجتماعی و صلابت جامعه بیشتر توجه کرد.
وی افزود: به یقین وجود خانواده های سالم، با ایمان و با تقوا، ضامن داشتن جامعه ای انقلابی و اخلاق مدار است که رمز اصلی تعالی و کمال در آن تبلور یافته و حقیقت جایگاه خانواده را نشان می دهد.
فدایی تکریم و حفظ حرمت سالمندان و خردمندان به عنوان بزرگان خانواده و اجتماع نیز از موارد مورد تاکید در دین مبین اسلام است و در سایه نگاه های اسلامی و ایرانی است که بازنشستگان و بزرگان هر خانواده به عنوان مرجعی از برکت، تجربه و مهر شناخته شده و مورد احترام هستند.
وی اضافه کرد: روز خانواده و تکریم بازنشستگان یادآور تلاش و تکاپوی ارزنده و ارزشمند قشری فرهیخته و اندیشمند و صاحب تجربه و مهارت است که در نهایت اخلاص و صداقت و عاری از منت 30 سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت رسانی به هموطنان و همنوعان خود صرف نموده و از جان مایه گذاشتند.
فدایی در خاتمه خطاب به این قشر زحمتکش ضمن تبریک صمیمانه به مناسبت فرارسیدن 25 ذی‌الحجه ، بعنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان؛ سعادتمندی و سرافرازی این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسالت نموده و اظهار امیدواری کرده که خانواده و جامعه امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده بازنشستگان بهره ور و بهره مند باشد.
5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.