به گزارش ایرنا ،سردار ابوحمزه روز پنجشنبه در جمع بسیجیان جنوب استان کرمان افزود: مسئولان و مردم باید در عرصه های مختلف به حل و فصل مشکلات اقتصادی بپردازند تا به فضل الهی بدون وابستگی به غرب و شرق و با بهره گیری از افکار امام خمینی (ره) از این بحران رها شویم و الگوی مناسبی برای ملت های مظلوم عالم باشیم.
وی تصریح کرد: دشمن از همه عرصه ها قطع امید کرده و به عرصه اقتصادی روی آورده و سه هدف کلی کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت برای پیشبرد برنامه‌های خود برنامه ریزی کرده است.
سردار ابوحمزه گفت: دشمن در کوتاه مدت دنبال ایجاد اغتشاش و نافرمانی مدنی است تا مردم از نظام برگردند و در آستانه ماه محرم از حسینیه ها و تکایا به عنوان ترویج نارضایتی و حتی سردادن شعارهای هنجارشکنی استفاده می کند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مطالبات امروز مردم، مطالبات به حقی است، اظهار داشت: دشمنان بیرونی با همراهی برخی دشمنان داخلی مطالبات و خواسته ها را به نفع خود سوق داده و به نوعی از صدای مردم علیه مردم استفاده می کنند.
وی افزود: دشمنان در برنامه ریزی میان مدت قصد فشار اقتصادی به مردم را دارند.
وی گفت: در راس نظام اسلامی ایران یک شخص فقیه، آگاه، عارف و سرشار از معنویت، اخلاص و یک سیاستمدار توانمند و آگاه نسبت به مسائل عالم است که اگر به راهکارهای ایشان عمل کنیم به بن بست نخواهیم خورد.
سردار ابوحمزه تصریح کرد: مشکل امروز جامعه، حلقه اتصال بین امت و امام است چرا که برخی از مسئولان و خواصی که در این بین قرار دارند به وظیفه خود عمل نمی کنند.
وی تاکید کرد: مشکل احتکار و گرانی برمی گردد به همین حلقه فاسد که وظیفه خود را به خوبی انجام نمی دهند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: نظام از برهه زمانی مشکل تر از شرایط فعلی هم گذشته است و در زمینه دفاعی با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی به نقاط طلایی رسیدیم و پیشرفت های خوبی در عرصه هواپیمایی، پهباد و تانک کسب کردیم.
وی بیان کرد: عده ای امروز برای اینکه خود را تبرئه کنند همه مشکلات را به گردن رهبری می اندازند ولی همه وظایف اجرایی اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به عهده شخص رئیس جمهور و دولت بوده و قانون آن بر عهده مجلس و برخورد با تخلفات بر عهده قوه قضاییه است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان همچنین عنوان کرد: مردم جنوب کرمان همیشه در صحنه دفاع از انقلاب، حاضر بوده اند و هرچه هم برای این مردم کار شود کم است چرا که مسئولان مدیون مردم هستند و گواه دفاع مردم جیرفت هم حضور آنها در سنگرهای دفاع از اسلام، پیش از انقلاب در همین شهر است.
جنوب کرمان با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر، یک سوم مساحت این استان را به خود اختصاص داده است.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.