حبیب الله خنجری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در هفته دولت امسال نیز تعداد 118 طرح به ارزش 117 میلیارد تومان اعتبار در حوزه های مختلف این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی شد.
به گفته خنجری ، زرند با وجود کارخانه ها، معادن فعال و متعدد و اشتغالزایی بیش از 6 هزار نفر در این مراکز با راه اندازی کارخانه فولادسازی زرند ایرانیان و تولید شمش فولاد در آینده به یکی از بزرگ ترین قطب های چرخه کامل فولاد سازی در کشور و خاورمیانه تبدیل خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون درصد بالایی از جمعیت این شهرستان در کارخانجات ایجاد شده توسط معین اقتصادی منطقه یعنی (میدکو ) بکار مشغول شده اند و طرحهای توسعه ای این معین اقتصادی نوید بخش خلق فرصتهای جدید شغلی در منطقه را می دهد اظهار داشت : تقویت بنیان های اقتصادی و معیشتی مردم منطقه افق توسعه در این شهرستان را امیدوار کننده کرده است .
خنجری افزود: در سفر اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان زرند سه کارخانه تولید کنستانتره افتتاح و کلنگ زنی شد و زمینه اشتغال بیش از سه هزار نفر از جوانان جویای کار در شهرستان فراهم گردید.
فرماندار زرنداضافه کرد : علاوه بر حوزه صنعتی و اقتصاد، کار در بخش بهداشت و درمان هم به عنوان دیگر حوزه ای است که طی چند دهه گذشته بخوبی به آن توجه شده است .
خنجری گفت :در این حوزه قبل از انقلاب هیچ بیمارستان و یا مرکز درمانی مطلوبی در این شهرستان وجود نداشت و این در حالی است که امروز در آستانه 40 سال گذشت از انقلاب اسلامی بیش از 6 پایگاه اورژانس شهری، جاده ای، یک مرکز غربالگری سرطان و سی تی اسکن در شهرستان داریم .
فرماندار زرند ادامه داد: در اغلب روستاهای این منطقه حداقل یک مرکز درمانی بصورت پایگاه جامع سلامت وجود دارد و همچنین با راه اندازی و بهره برداری از بیمارستان بزرگ و نوین در حال ساخت سینای شهر زرند تا اواخر سال جاری شاهد رفع بیش از 80 درصد مشکلات درمانی و سلامت این منطقه خواهیم بود.
وی همچنین گفت: شهرستان زرد با دارا بودن مراکز عالی آموزشی به عنوان یکی از مراکز مهم و حائز اهمیت در استان کرمان به شمار می رود.
فرماندار همچنین رسالت اصلی مسئولان را خدمت به مردم دانست و گفت : خدمت درست و موثر بدون همدلی، تعامل و همکاری بین مردم و مسئولان امکان پذیر نخواهد بود.
زرند در 75کیلومتری شمال غرب کرمان قرار دارد.
9889/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.