به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی شامگاه سه شنبه در آیین بزرگداشت یاد شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر در موزه دفاع مقدس کرمان افزود: هیچ کشوری مانند ایران در سراسر دنیا مقابل استکبار اینچنین محکم قد علم نکرده است، امروز فرهنگ انقلاب به جهان صادر شده و بسیج در تمامی عالم شکل گرفته است.
وی اظهار داشت: مردم برای گذر از سختی ها و مشکلات امروز کشور باید امید داشته و مطمئن باشند که انقلاب اسلامی همواره پیروز است زیرا اسلام ناب پیامبر(ص) در ایران زنده شده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ویژگی بارز شهیدان رجایی و باهنر که امروز بیش از همیشه به آن نیازمندیم روحیه استکبار ستیزی، تولی، تبری و فرمانبری مطلق از ولی فقیه و نرمش نشان ندادن در برابر شیاطین است.
وی با بیان اینکه نباید با شیطان مذاکره و اعتماد کرد و بلکه باید با آن مبارزه کرد افزود: امروز آمریکا شیطان بزرگ است و تجلی تمامی موفقیت های انقلاب و مردم در ولایت مداری است.
حجت الاسلام حاج صادقی ضمن تبریک پیشاپیش روز عید غدیر اضافه کرد: گرامیداشت و پاسداشت شهیدان رجایی و باهنر تنها تکریم شهدا و قدردانی از مجاهدت و ایثار آنان نیست بلکه شهید به قرب الهی رسیده و حیات بخش جامعه انقلابی است.
وی گفت: برجستگی شهدا برای تمامی مدیران کشور تبیین شود و این مسئولان باید خدمتگزاران انقلاب و سرباز نظام ولایی باشند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید رجایی و باهنر که الگوی مدیریت در نظام ولایی هستند، افزود: این ویژگی ها باید برای تمامی سنگرنشینان انقلاب، مسئولان و مردم الگو باشد زیرا این 2 شهید هرگز فراموش شدنی نیستند و مردم، مسئولان را با این شاخص ها ارزیابی می کنند.
وی تصریح کرد: نخستین ویژگی و افتخار شهیدان رجایی و باهنر تکلیف گرایی و تعبد به شریعت بود و زیرا باور داشتند که تکلیف گرایی مبتنی به تکلیف شناسی بوده و اسلام موتور حرکت کشور است.
حجت الاسلام حاج صادقی با بیان اینکه نابسامانی کشور به علت عمل نکردن به شریعت است ،گفت: اگر به اصل دین عمل کنیم مشکلات اقتصادی کشور حل می شود زیرا خداوند بهترین نسخه را داده است و در اقتصاد، سیاست، نظام مدیریت داخلی و خارجی باید مانند شهیدان رجایی و باهنر تعبد به دین داشته باشیم.
وی افزود: ویژگی برجسته پر رونق در این شهیدان ولایت مداری آنان نه در شعار بود زیرا حکم ولی فقیه در واقع همان حکم خداوند و مبتنی بر باورهای ما است و تمرد از ولی فقیه در حد شرک به خداوند و اجتهاد در برابر ولایت معنا ندارد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز کشور بیش از همیشه در عمل به شاخص ولایت مداری نیاز دارد و باید آن را به نسل جوان انتقال دهیم که در نظام الهی سیاست گذار، فرمانده و زمامدار واقعی جامعه ولی فقیه است که اراده خداوند را محقق می کند.
وی با انتقاد از برخی از مسئولان گفت: مسئولان سیاست گذار و نظریه پرداز نیستند و نظام الهی تنها یک مدیر از طرف خداوند دارد و آن ولی فقیه است و تمامی افراد باید فرمانبری مطلق و درک صحیحی از آن داشته باشند.
حجت الاسلام حاج صادقی افزود: روحانیت نسبت به تدبیر ولایت مداری به عنوان روح دین و عامل بقای انقلاب در ابعاد مختلف با جوانان سخن بگویند زیرا امروز باید قدرشناس رهبر فرزانه ای که 30 سال معجزه آسا انقلاب اسلامی ایران را از بحران های بزرگی عبور داده باشیم.
وی تاکید کرد: تمامی مدیران و مسئولان باید فهم و درک صحیح و فرمانبری از مقام معظم رهبری داشته باشند زیرا ولایت فقیه تجلی توحید ربوبی و زمینه ساز ظهور است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تحلیل دشمن از نظام و انقلاب اسلامی گفت: دشمن معتقد است که امت بی ولایت خطر ، اقتدارو قدرت ندارد و نیز امت متصل به ولایت شکست ندارد و لذا دشمن برای شکست دادن انقلاب به دنبال از بین بردن پیوند مردم و ولایت فقیه است.
وی افزود: از دیگر ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر داشتن روحیه خدمتگزاری به مردم است و این شهیدان اهل تجمل گرایی، خودبینی و مانور نبودند و باور داشتند بهترین عبادت خدمت به بندگان خداوند است.
حجت الاسلام حاج صادقی یادآور شد: باید در عوض شعار مردم گرایی، به این مردم تکیه، اعتماد و خدمت کرد زیرا امروز بزرگترین مبارزه با استکبار خدمت به مردم و قدرت مبارزه در مردم نهفته است.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.