علی اکبر سلطانی نژاد  در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در اوایل مردادماه طبق وعده رییس جمهور، با حضور رییس بنیاد مسکن کشور تعدادی از واحدهای بازسازی شده در شهرستان های کوهبنان و راور افتتاح شد.

وی افزود: به خاطر شرایط پیش آمده در کشور و افزایش تورم، رییس بنیاد با معاون اول رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت و گو کرده و پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات و بلاعوض را به منازل خسارت دیده ارائه داد.

سلطانی نژاد تصریح کرد: بعد از سفر آقای تابش، پیشنویس را به دولت ارایه دادیم و در کمتر از یک ماه، در روز گذشته مصوبه هیئت دولت را اخذ کردیم که برای تمام واحدهای خسارت دیده در همه حوادث استان 5 میلیون تومان بلاعوض پرداخت کنیم.

پرداخت کمک بلاعوض به ساختمان های آسیب دیده

وی بیان کرد: علاوه بر کمک بلاعوض، برای هر واحد شهری پرداخت 10 میلیون تومان تسهیلات 5 درصد و برای واحدهای روستایی 5 میلیون تومان 4 درصد اضافه شده و حتی واحدهایی که به اتمام رسیده می توانند این تسهیلات و بلاعوض را دریافت کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: در حوادث اخیر در استان هم افزایی کرده و به حاشیه نپرداختیم و به سراغ کار رفتیم که کار با سرعت پیش رفت و امیدواریم در ادامه سریع تر جمع شود.

وی با اشاره به زلزله خیز بود استان کرمان افزود: باید در کرمان منابع را جذب و مقاوم سازی کنیم و در حوادث اخیر بیش از 15 هزار واحد در دستور کار قرار گرفته است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1000135
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.