به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار روانسر در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: بهره برداری از طرح گلخانه محصولات خارج از فصل در روستای 'تپه کوئیک' در سطح سه هزار متر و با ظرفیت 125 تن محصولات خارج از فصل در سال و با اشتغالزایی چهار نفر اولین طرحی بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.
حسین ویسمرادی افزود: همچنین افتتاح یک واحد پرورش مرغ تخمگذار در روستای 'بله زین' با ظرفیت 35هزار قطعه و اشتغالزایی چهار نفر به بهره برداری رسید.
وی تصریح کرد: با افتتاح این واحد، اکنون 2واحد مرغ تخمگذار در سطح شهرستان و با ظرفیت 65 هزار قطعه در حال فعالیت است.
فرماندار روانسر اظهار داشت: افتتاح طرح گازرسانی به روستای سلکان، قلانجه، مسکین آباد و شهرک بنیاد مهاجرین در بخش مرکزی روانسر با نصب 300 علمک و بهره مندی 190 خانوار با جمعیتی افزون بر 670 نفر از دیگر طرح هایی بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.
ویسمرادی افزود: برای اجرای این طرح ها در مجموع بیش از 25 میلیارد و 811 میلیون ریال هزینه شده است.
او گفت: در سال 93 تنها چهار روستای روانسر از نعمت گاز برخوردار بود اما با پیگیری های فراوان و تلاش های مجموعه شرکت گاز اکنون 51 روستای این شهرستان به شبکه گاز سراسری متصل شده است.
وی با بیان اینکه کار گازرسانی به 11 روستای روانسر در حال انجام است تصریح کرد: به زودی عملیات گازرسانی به 53 روستای دهستان های زالوآب و دولت آباد با اعتبار 235 میلیارد ریال آغاز می شود.
شهرستان روانسر با 47هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.