به گزارش خبرنگار ایرنا، مرحله فینال مسابقات دو و میدانی در ماده های مختلف عصر امروز (دوشنبه) برگزار و کیهانی دونده کرمانشاهی با کسب مقام قهرمانی، هفدهمین مدال طلای کاروان ایران را به رامغان آورد.
وی در رقابتی تنگانگ با حریفان خود موفق شد با زمان هشت دقیقه و 22 ثانیه از خط پایان عبور کند و مدال طلا را به گردن بیاویزد، در این بخش دوندگان قطر و ژاپن نیز به ترتیب قهرمانی و نایب قهرمان شدند.
کیهانی در مرحله فینال دو سه هزار متر با مانع ابتدا به عنوان نفر هشتم دور اول را طی کرد، وی سپس در دور دوم به عنوان نفر ششم معرفی شد و در پایان دور سوم نیز به رتبه هفتم تنزل پیدا کرد.
این دونده کرمانشاهی در دور چهارم رتبه پنجم و و در دور پنجم رتبه چهارم را کسب کرد تا در سه دور پایانی برای کسب مدال رقابت سختی با حریفان داشته باشد.
کیهانی در حالی که دور آخر را آغاز کرد که در رده سوم قرار داشت اما توانست در گام های آخر از رقبای قطری و ژاپنی پیشی گرفته و مدال طلای مسابقات را با شایستگی کسب کند.
از استان کرمانشاه 20 ورزشکار به رقابت های آسیایی جاکارتا در 10 رشته شامل فوتبال، قایقرانی، کبدی، سپک تاکرا، واترپلو، کاراته، دو و میدانی، وزنه برداری، پینگ پنگ و شیرجه اعزام شده اند که 14 نفر آن ها را آقایان و 6 نفر نیز بانوان تشکیل می دهند.
تا اینجای مسابقات از میان ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در مسابقات، نازنین رحمانی در قایقرانی بخش روئینگ 2 نفره و 4 نفره 2 مدال نقره، محمد قربانی و محمدامین نصرتی در کبدی آقایان و آزاده صیدی و فاطمه کرمی در کبدی بانوان مدال طلا و پگاه زنگنه در کاراته مدال برنز را کسب کرده اند.
در بازی های آسیایی جاکارتا بیش از 11 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 40 رشته و 462 ماده ورزشی تا روز 11 شهریور با هم رقابت می کنند.
کاروان 378 نفره ورزشکاران ایران تا روز نهم مسابقات آسیایی با کسب 17 مدال طلا، 15 نقره و 15 برنز پس از چین، ژاپن، کره جنوبی و اندونزی رتبه پنجم را در اختیار دارد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.