به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری روز دوشنبه در دیدار با خانواده شهید 'سیف اله دولتیاری' اظهار داشت: اهمیت و بزرگی کار شهدا بر هیچ کس پوشیده نیست، آن ها کاری انجام دادند که از عهده هر کسی بر نمی آمد و با شجاعت خود توانستند دست دشمن را از آب و خاک این کشور کوتاه کنند.
وی ادامه داد: شهدای والامقام با خدا معامله کردند و بدون شک هرکسی با پروردگار متعال معامله کند چیزی جز برد و عاقبت بخیری در دنیا و آخرت نصیبش نمی شود.
سردار اشتری خاطرنشان کرد: بدون هیچ شبهه ای، شهدا مردان مرد روزگار بودند که دل از همه چیز خود کندند و به جنگ دشمنان نابکار انقلاب و نظام اسلامی رفتند و نقشه هایشان را نقش برآب کردند.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: تعداد بسیار زیادی از شهدای انقلاب در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و تعدادی دیگر نیز مانند شهید دولتیاری در مقابله با اشرار و قاچاقچیان لباس زیبای شهادت را به تن کردند.
وی همچنین با اشاره به فرمایش ها و دستور مقام معظم رهبری مبنی بر سرکشی و دلجویی از خانواده شهدا، افزود: دیدار با این عزیزان باعث می شود روح تازه ای در انسان دمیده شود و با خود بیندیشید اگر حماسه آفرینی فرزندان و پدران این خانواده ها نبود امروز در چه حال و روزی بودیم.
سردار اشتری در پایان با تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا، آن ها را بهترین الگو و سرمشق برای جامعه امروزی معرفی و بر حل مشکلاتشان تاکید کرد.
در این دیدار فرمانده ناجا با اهدای لوح و هدایایی به این خانواده شهید از سال های صبوری و استقامت ان ها تجلیل و قدردانی کرد.
شهید والامقام 'سیف اله دولتیاری' در 29 آذر ماه سال 69 و در درگیری با اشرار مسلح و قاچاقچیان منطقه 'ایرانشهر' به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
استان کرمانشاه از ابتدای انقلاب تاکنون حدود 10 هزار شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.