وزیر کشور صبح امروز به منظور دلجویی از مردم زلزله‌زده و برآورد خسارت برای ارائه گزارش به هیات وارد شهرستان ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه شد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در بدو ورود به کرمانشاه گفت: برای بازدید از مناطق زلزله‌زده جدید به استان آمده ام تا برآورد و ارزیابی اولیه به منظور تهیه گزارش برای دولت انجام دهیم.

وی افزود: بعد از بازدید از مناطق زلزله زده، جلسه شورای تامین استان برای بررسی مسائل امنیتی منطقه را برگزار می‌کنیم.

فضلی ادامه داد: بعداز ظهر امروز نیز جلسه شورای اقتصاد مقاومتی به منظور بررسی روند پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌ها و کار‌های تولیدی و مسائل و مشکلات آنها با حضور بخش خصوصی و مسئولان برگزار خواهد شد.

رحمانی فضلی، ابراز امیدواری کرد این سفر برای مردم استان کرمانشاه موجب خیر و برکت باشد و به بخشی از مشکلات استان رسیدگی شود.

وی در خصوص تمهیدات دولت در برابر گرانی مصالح ساختمانی در مناطق زلزله زده نیز گفت: بنیاد مسکن در جریان زلزله سال گذشته خودش را تجهیز کرده و مصالح لازم را به صورت انبوه خریداری کرده است؛ لذا در مناطق زلزله زده کمتر شاهد افزایش قیمت مصالح خواهیم بود.

با این حال وزیر کشور تاکید کرد: مصالح ساختمانی باید در شرایط آسان تری در دسترس مردم قرار بگیرد.

رحمانی فضلی در پایان گفت: طبق برآوردی که سازمان برنامه و بودجه کرده بود، وضعیت افزایش تسهیلات و کمک بلاعوض به زلزله زدگان استان روز گذشته در هیات دولت مطرح و تصویب شد، برآورد‌های سفر امروز نیز برای تصویب به هیات دولت ارائه خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.