به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرماندار سرپل ذهاب با بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: در مجموع برای این طرح ها در بخش راه روستایی ، صنعت برق و آبخیزداری ، 6 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
محبت جمالی نیا ، یکی از این طرح ها را بهره برداری از آسفالت راه روستایی قلعه بهادری در بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب به طول یک هزار و 500 متر و با 2 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار بیان کرد.
وی اظهارداشت: با بهره برداری از این طرح ، بخش زیادی از مشکلات راه مواصلاتی روستایی درسطح شهرستان سرپل ذهاب مرتفع می شود.
وی بیان کرد: ، اصلاح و بهینه سازی برق روستای 'سرابله' و نصب چهار دستگاه ترانسفورماتور در محله های شهید باهنر ، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و محله احمد آباد نیز از از دیگر طرح هایی است که در سومین روز از هفته دولت در سرپل ذهاب به بهره برداری می رسد.
فرماندار سرپل ذهاب گفت: طرح آبخیزداری دشت ذهاب با 15 هزار متر مکعب عملیات کانال کنی ، 980 متر مکعب عملیات سنگی و ملاتی ، 236 مترمکعب عملیات خشکه چین و پنج هزار متر مکعب بند ساز نیز امروز افتتاح شد.
جمالی نیا ، حفظ و تثبیت آب و خاک و جلوگیری از فرسایش خاک ، کنترل و مهار سیل در زمین های آبخیز ، تقویت پوشش گیاهی و مراتع ، احیای زندگی حیات وحش ، افزایش فضاهای تفرجی و تفریحی را از اهداف اجرای طرح آبخیزداری در سرپل ذهاب بیان کرد.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.
7079/7399/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.