به گزارش ایرنا فضل اله رنجبر روز سه شنبه در جلسه شورای کشاورزی کرمانشاه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از افتتاح 11 باب مدرسه ابتدایی، گازرسانی به 60 روستای حوزه شهرستان، اصلاح شبکه های برق در محلات حاشیه نشین و روستایی و احداث سه باب کتابخانه روستایی از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به عنوان مهم ترین این پروژه ها یاد کرد.
وی افزود: همچنین 20 طرح اشتغالزایی با 174 فرصت شغلی در این هفته شروع می شود که برای آن اعتباری بالغ بر 275 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
فرماندار کرمانشاه از احداث کارخانه شن و ماسه، سیم و مفتول فولادی، طرح های گلخانه ای در هفته دولت خبر داد و گفت: در بخش گردشگری نیز توسعه هتل و طرح های بوم گردی در دستور کار قرار دارد.
رنجبر با اشاره به برگزاری مراسم بزرگ پیاده روی در آغاز هفته دولت گفت: برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، تجلیل از کارکنان و کارمندان برتر، دیدار با خانواده معظم شهدای کارمند، حضور در مناطق حاشیه ای و رسیدگی به مشکلات مناطق محروم به همراه ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی در این مناطق از دیگر برنامه های هفته دولت در حوزه شهرستان است.
وی در ادامه به موضوع مورد بررسی در شورای کشاورزی شهرستان پرداخت و نشاط و پرآبی سراب نیلوفر را حاصل برخورد با حفر چاه های غیرمجاز در کنار تلاش مسئولان و حمایت دستگاه قضایی و بخشداری عنوان کرد.
فرماندار کرمانشاه با تاکید براینکه برای مسدودکردن چاه های غیرمجاز تلاش های بسیاری صورت می گیرد از ارگان های مربوطه درخواست کرد تا همکاری لازم با امور آب شهرستان برای تسریع در نصب کنتور هوشمند را به عمل آورند.
وی در پایان به برگزاری نشست مشترک با امور آب شهرستان برای محدودسازی کشت پرمصرف آبی تاکید کرد.
شهرستان کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جا داده است.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.