حسین خدرویسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای ساخت این 400 فضای شغلی جدید بیش از 47 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی همچنین با اشاره به خسارت های وارد شده به طرح های شغلی مددجویان کرمانشاهی در اثر زلزله 7.3 ریشتری سال گذشته، افزود: 2 هزار و 630 متر فضای اشتغال مددجویان کرمانشاهی در جریان زلزله مهیب سال قبل دچار خسارت و آسیب شدند.
خدرویسی تصریح کرد: زلزله آبان ماه سال گذشته بیش از 173 میلیارد و 750 میلیون ریال به سرمایه در گردش و فضاهای شغلی مجریان طرح های اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد کرمانشاه خسارت وارد کرد.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه افزود: به تازگی از محل اعتبارات این کمیته و همچنین کمک های خیران، بنیاد برکت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 400 فضای شغلی احیا و مددجویان زیادی اشتغال خود را از سر گرفتند.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد تا با تامین اعتبارات لازم و کمک های خیران نیکوکار، کار ساخت و بهسازی سایر فضاهای شغلی آسیب دیده مددجویان زلزله زده در استان به زودی به پایان برسد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حدود 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.
در استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت، 68 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر از حمایت ها و خدمات معیشتی، فرهنگی، مسکن و درمانی کمیته امداد بهره مند هستند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.