امیر رحیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: این مراکز در جنب پارک گلریزان، ابتدای شهرک مهدیه، میدان شهدا، بلوار مهتاب ورودی پارک فراز، بلوار نماز، ورودی خیابان تکاور، میدان رسالت، 56 متری علوم پزشکی، کوچه 134 بلوار طاقبستان، میدان پردیس و پارک رفتگر ایجاد شده اند.
وی با بیان اینکه ترازوهای استاندارد در محل مستقر شده و نمایندگان دستگاه های ناظر نیز در این 11 مرکز حضور دارند، گفت: این امکان وجود دارد که افرادی در دیگر نقاط شهر اقدام به ارائه دام زنده کنند، اما به منظور اطمینان از سلامت دام و ترازوها، خرید کردن از آنها به مردم توصیه نمی شود.
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه اعلام کرد: شهرداری کرمانشاه این آمادگی را دارد که در محل کشتارگاه بیستون، قربانیان مردم را به صورت رایگان ذبح کند.

** قیمت گوسفند
مدیر نرخ گذاری سازمان صنعت، معدن تجارت استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با ایرنا، اعلام کرد: برای عید قربان امسال قیمت هر کیلوگرم گوسفند زنده متناسب با کیفیت آن بین 22 تا 24 هزار تومان نرخ گذاری شده است.
حمزه امیدی افزود: گشت های تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت به همراه ماموران تعزیرات حکومتی در میادین عرضه دام حضور پیدا می کنند تا از گران فروشی جلوگیری شود.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.