پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سردار منوچهر امان اللهی اظهار داشت: به دنبال انجام اقدام های اطلاعاتی پلیس آگاهی استان کرمانشاه مبنی بر اینکه عده ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید یک محموله توتون قاچاق کرده و قصد انتقال آن را به استان های مرکزی کشور دارند، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و گسترش دامنه تحقیقاتی خود، مسیر تردد و نوع خودروی حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.
سردار امان اللهی افزود: تیمی عملیاتی از پلیس آگاهی به محور صحنه – کرمانشاه اعزام و محور مذکور را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند تا در نهایت یک دستگاه خودرو پژو 405 که حامل کالای قاچاق بود مشاهده شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: با اقدام به موقع پلیس، خودروی حامل بار قاچاق توقیف و به پلیس آگاهی انتقال یافت.
وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو، موفق به کشف 9 هزار و 550 بسته توتون 50 گرمی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال شدند.
سردار امان اللهی همچنین از دستگیری راننده حامل بار قاچاق و معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
وی در پایان برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق را یکی از اولویت های کاری ماموران انتظامی استان برشمرد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.