مهرداد سالاری روز یکشنبه در گفت و گو با روابط عمومی استانداری؛ برخی شایعات و خبرها در باره اینکه آقای صارمی از سوی استاندار کرمانشاه برای تصدی شهردار کرمانشاه معرفی شده را تکذیب کرد و گفت: هیچ فردی از سوی مهندس بازوند و مجموعه استانداری برای تصدی شهرداری کرمانشاه به شورای شهر معرفی نشده است.
وی تصریح کرد: شخص استاندار و مجموعه استانداری معتقد هستند که خود شورا با ارتباطی که با مردم دارند باید شهردار را انتخاب کنند و برخی خبرهای منعکس شده در کانال های خبری صحت ندارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه خاطرنشان ساخت: اینجانب با توجه به اینکه قرابت نزدیکی با استاندار دارم این موضوع را قویاً تکذیب می کنم.
وی همچنین با اشاره به اصالت بروجردی آقای صارمی گفت: در برخی کانال ها عنوان شده به لحاظ اینکه ایشان همشهری استاندار است لذا از طرف آقای بازوند برای شهرداری کرمانشاه پیشنهاد شده اما باید توجه داشت که آقای صارمی اصالت بروجردی دارد و همشهری استاندار کرمانشاه نیستند.
سالاری یکی از درخواست های مهم استاندار و مجموعه استانداری از شورای شهر کرمانشاه را انتخاب هر چه سریعتر شهردار با توجه به مشکلات و مسائل شهری عنوان کرد و گفت: از شورای شهر کرمانشاه درخواست و انتظار داریم که برای استفاده از فرصت ها و خدمات رسانی هر بیشتر به مردم، شهردار را هر چه سریعتر انتخاب کنند هرچند که سرپرست فعلی تمام توان خود را برای انجام امور شهری بکار گرفته ولی ماهیت سرپرستی انجام کارهای کوتاه مدت است.
آرش رضایی شهردار پیشین کرمانشاه پنجم تیر ماه امسال استعفای خود را تقدیم شورای شهر کرد و این استعفا پنج روز بعد با هفت رای موافق، 2 رای مخالف و یک رای ممتنع پذیرفته شد.
اعضای شورای شهر کرمانشاه در نشست دهم تیر ماه خود 'حامد لعل بخش' را به عنوان سرپرست شهرداری کرمانشاه منصوب کردند.
شهر کرمانشاه بیش از نیمی از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جا داده است.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.