فضل اله رنجبر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به بازدید از روستاهای کوزران اظهار داشت: این 2 مجتمع آبرسانی در نیمه اول سال جاری و سال 98 به بهره برداری خواهند رسید.
وی ادامه داد: تاکنون به 62 روستای کوزران گازرسانی شده و گازرسانی به 12 روستای دیگر در دست اقدام است که با بهره برداری و به اتمام رسیدن این پروژه ها میزان برخورداری بخش کوزران از نعمت گاز به 72 درصد می رسد.
فرماندار کرمانشاه ادامه داد: از آنجا که نگاه به زلزله به عنوان یک فرصت نیز تلقی می شود در کم تر از یکسال اخیر نزدیک به 2 هزار و 600 واحد مسکونی در شهرستان کرمانشاه برای دریافت تسهیلات بانکی از محل مناطق زلزله زده به بانک ها معرفی شده اند.
این مقام مسئول با تاکید براینکه بیشتر این واحدها در بخش کوزران بوده اند، ادامه داد: تاکنون پی کنی نزدیک به یک هزار و 500 واحد آغاز شده که این مطلب گویای این است که روند مقاوم سازی و بازسازی در حوزه شهرستان مطلوب است.
در این بازدید که به منظور بررسی مسایل و مشکلات بخش کوزران انجام شد، جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان حضور داشتند و پیشرفت پروژه گازرسانی به روستاها، وضعیت بازسازی روستاهای زلزله زده، پروژه آب رسانی هفت آشیان و قلعه سلیمان خان و مجتمع بهزیستی شهر کورزان مورد بررسی قرار گرفت.
شهرستان کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جا داده است.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.