به گزارش خبرنگار ایرنا رستگار یوسفی با تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و گرامیداشت هفته دولت افزود: سالروز ورود آزادگان برای ملت ایران و خانواده های صبور آنان بسیار خجسته و یکی از اتفاقات مهم و برگ زرینی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است.
وی با بیان مسائل و مشکلات جوانرود اظهار داشت: این شهرستان در بسیاری از شاخص ها از میانگین استانی پایین تر است که برای رسیدن به شرایط مطلوب به همراهی مردم مسئولان نیاز است.
فرماندار جوانرود جایگاه این شهرستان را در جذب اعتبارات اشغالزا یادآور شد و گفت: جوانرود با وجود ظرفیت های خوبی که در حوزه های مختلف دارد در جذب تسهیلات اشغالزایی در رتبه سیزدهمین شهرستان های استان قرار دارد.
یوسفی ، جذب تسهیلات اشتغالزایی در کاهش نرخ بیکاری را موثر دانست و گفت : نرح سود تسهیلات اشتغالزایی در مناطق مرزی صفر و در مناطق روستایی چهار درصد است.
وی به کمبود فضای آموزشی و افزایش تعداد دانش آموزان در شهرستان جوانرود اشاره کرد و افزود: جوانرود تنها شهرستانی است که همه مدارس آن به صورت 2 شیفته دایر است.
فرماندار جوانرود با بیان ایکه 30 درصد جمعیت شهر جوانرود در بافت های فرسوده زندگی می کنند ، اظهار داشت: تراکم جمعیت در شهر جوانرود 120 نفر در هکتار است.
یوسفی کمبود آب در بخش های شرب و کشاورزی، ترافیک و سد معبر ، کمبود فضای سبز و ورزشی را دیگر مشکلات شهرستان جوانرود برشمرد و یادآور شد: با تمهیدات صورت گرفته و پشتیبانی مردم و مسئولان تمامی این مشکلات برطرف خواهد شد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.