مسیب قبادیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این سرمایه گذاری ها در بخش مخابرات و همراه اول در استان انجام شده است، افزود: تمام تلاش مجموعه مخابرات استان ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مردم است.
او ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب مخابراتی را منوط به همراهی همه مشترکان و خدمات گیرندگان دانست و گفت: مخابرات از بودجه عمومی کشور استفاده نمی کند و صد درصد درآمدهای این شرکت در استان هزینه می شود.
او به بدهی 220 میلیارد ریالی مشترکان تلفن همراه و ثابت در استان به شرکت مخابرات اشاره کرد و افزود: از مشترکان تقاضا داریم که بدهی های خود را به موقع پرداخت کنند تا آن را صرف تقویت و توسعه زیرساخت های مخابراتی استان کنیم.
او با بیان اینکه 80 درصد این بدهی ها مربوط به مردم است، گفت: براساس دستورالعمل شرکت مخابرات اگر مشترکان تلفن ثابت بدهی خود را پرداخت نکنند، خط آنها تخلیه می شود و کل امکانات آنها جمع آوری می شود.
وی تصریح کرد در صورت جمع آوری یک خط تلفن ثابت، متقاضیان خط جدید باید 2 میلیون و 180هزار ریال پرداخت کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات کرمانشاه در ادامه تعداد تلفن های ثابت مشغول به کار استان را 590 هزار اعلام کرد و گفت: در استان یک میلیون و 800 هزار شماره تلفن همراه اول نیز فعال است.
قبادیان ، تعداد نقاط اتصال استان را 532 نقطه ذکر کرد و افزود: اکنون 88 درصد جمعیت استان زیرپوشش خدمات همراه اول است.
او ، تعداد مراکز تلفن شهری را نیز 23 مرکز و تعداد سایت های روستایی را نیز 240 سایت اعلام کرد.
وی ضریب نفوذ تلفن ثابت استان را 34 درصد ذکر کرد و گفت: یعنی از هر 100 نفر جمعیت استان 34 نفر از تلفن ثابت استفاده می کنند.
استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت دارد که در 32 شهر و 2 هزار و 622 روستا سکونت دارند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.