خدر ولدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در مدیریت قبلی فدراسیون شیوه حضور بوکسورها ها و مربیان در اردوهای تیم ملی منظم و سیستمی نبود و افراد با استفاده از روابط خود به تیم ملی می رسیدند.
وی افزود: این موضوع علاوه بر سلب انگیزه از بوکسورها و مربیان توانمند باعث شده بود که افراد لایق به تیم ملی نرسند و در نهایت نتوانیم در رقابت های برون مرزی نتیجه قابل توجهی بگیریم.
دبیر هیات بوکس کرمانشاه عنوان کرد: کادر جدید فدراسیون بوکس نیروهای جوان را به روی کار آورده است و با توجه برنامه های ارائه شده به نظر می سد به زودی شاهد پیشرفت های چشمگیری در این رشته ورزشی خواهیم بود.
این قهرمان پیشکسوت بوکس کشور به برگزاری مسابقات منطقه ای اشاره کرد و گفت: این دوره از رقابت ها می تواند تاثیر مثبتی در ایجاد نشاط در میان بوکسورها و آمادگی آنها برای مسابقات برون مرزی داشته باشد.
ولدی در بخش دیگری از صحبت های خود به کسب عنوان قهرمانی بوکسورهای کرمانشاهی در رقابت های قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: بوکسورهای کرمانشاهی در سال 97 سکوهای قهرمانی کشور را از آن خود کرده اند که از جمله آنها می توان به قهرمانی در رقابت های منطقه ای بزرگسالان، قهرمانی در رقابت های منطقه ای نوجوانان، نایب قهرمانی در رقابت های منطقه ای جوانان و قهرمانی در رقابت های قهرمانی کشور بزرگسالان اشاره کرد.
دبیر هیات بوکس با بیان اینکه برنامه های استعدادیابی هیات بوکس اجرا می شوند، گفت: تمام مربیان استان به صورت ویژه کار جذب بوکسورهای نونهال و نوجوان مستعد را در دستور کار دارند و توان خود را بر روی آموزش بوکسورهای خوش تکنیک سرمایه گذاری می کنند.
ولدی با بیان اینکه اکنون اردوی تیم های استان به منظور حضور در رقابت های قهرمانی کشور در محل خانه بوکس در حال برگزاری است، عنوان کرد: هیات بوکس به منظور افزایش آمادگی بوکسورهای کرمانشاه برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور، مسابقات استانی و دوستانه با استان های همجوار را به صورت مدام برگزار می کند.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.