به گزارش خبرنگار ایرنا؛ بهزاد جلیلیان روز شنبه در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار با گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار، افزود: این میزان تسهیلات در بخش های کشاورزی ، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی و خدمات در راستای رفع نیازمندی های اقشار متوسط و ضعیف استان پرداخت شده است.
او این تسهیلات را شامل 2 هزار و 136 فقره تسهیلات خرید کالا، 10 هزار و 106 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، یک هزار و 885 فقره تسهیلات خوداشتغالی، 2 هزار و 124 فقره مشاغل خانگی و 577 فقره تسهیلات مسکن خانواده معظم شهدا و ایثارگران دانست.
وی همچنین گفت: همچنین یک هزار و 100 فقره تسهیلات مرابحه آموزش و پرورش، 165 فقره تسهیلات بافت فرسوده، 473 فقره تسهیلات به دهیاری ها، فرمانداری، استانداری، بخشداری ها و تسهیلات بنگاه های کوچک و متوسط در شعب بانک ملی استان پرداخت شده است.
او همچنین تعداد تسهیلات پرداختی مناطق زلزله زده را نیز تاکنون 23 هزار و 822 فقره ذکر کرد.
رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه در ادامه یکی از بخش های مهم و تاثیرگذار در این بانک را دایره انفورماتیک دانست و گفت: این دایره با همکاری شرکت سداد 200 دستگاه خودپرداز و 14 هزار و 669 کارتخوان فروشگاهی راه اندازی و پشتیبانی می کند.
جلیلیان در خصوص تکریم ارباب رجوع نیز افزود: واحد بازرسی از طریق سیستم های سیستماتیک و مانیتورینگ در حال رصد کردن عملکرد همکاران می باشد تا در خصوص شکایت احتمالی مشتریان اقدام لازم انجام پذیرد و سامانه شکایت بازرسی برای مشتریان در نظر گرفته شده است.
بانک ملی ایران در استان کرمانشاه با احتساب بانک کارگشایی 81 شعبه فعال دارد و خدمات خود را علاوه بر این تعداد شعب در قالب 200 دستگاه خودپرداز بانک ملی (atm) و 14 هزار و 669 دستگاه کارت خوان (pos) در سطح استان به مردم ارائه می دهد.
3033/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.