مرادعلی تاتار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) به دست طالبان در افغانستان و تبریک روز خبرنگار افزود: خبرنگاران همواره تعهد اخلاقی را سرلوحه عمل خود قرار دهند.
وی اظهار داشت: بشر نیازمند اطلاع و آگاهی است و همان طور که خداوند متعال پیامبرانش را برای آگاهی مردم فرستاد ، خبرنگاران و اصحاب رسانه هم وظیفه خطیر اطلاع رسانی در جامعه را برعهده دارند.
وی بیان کرد: خبرنگاران باید منافع ملی ، دردهای مردم و دفاع از ارزش های دینی و انقلابی را سرلوحه عمل و کار خود قرار دهند و برای تنویر افکار عمومی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.
فرماندار قصرشیرین اضافه کرد که رسالت قلم ، رسالتی خطیر است و خبرنگاران به عنوان سربازان و طلایه داران عرصه دانایی و آگاهی همواره خود را باید به سلاح دانش و معرفت تجهیز کنند.
تاتار افزود: گسترش فضای مجازی و گرایش مردم به این عرصه اگر چه سرعت تبادل اخبار و اطلاعات را زیاد کرده است ، اما خبرنگاران و اهالی مطبوعات همواره باید صحت مطالب را بر سرعت انتشار آن ترجیح دهند.
وی ، پرسشگری ، تیزبینی و هوشیاری را از ویژگی های یک خبرنگار خوب ذکر کرد و گفت: قصرشیرین از ظرفیت های بسیار بزرگی برای توسعه برخوردار است و خبرنگاران می توانند با دانش و قلم خود نقش بزرگی در معرفی این شهرستان داشته باشند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 186 کیلومتر مرز با عراق ، بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد که دفتر خبرگزاری ایرنا قصرشیرین از سال 79 تاکنون در امر انعکاس اخبار و اطلاعات شهرستان های سرپل ذهاب و گیلانغرب فعالیت دارد.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.