به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی محمد لروند روز شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران کنگاوری با بیان اینکه قلم خبرنگار باید انصاف را رعایت کند، افزود: خبرنگاران واسطه هایی برای بیان حقایق و واقعیتهای جامعه و انتقال مسائل به مسئولان هستند.
امام جمعه کنگاور ، مهمترین ویژگیهای خبرنگاران را امانتداری، مسئولیت پذیری، تعهد و تخصص عنوان کرد.
وی با بیان اینکه قلم به دستان و اصحاب رسانه رسالت مطالبه گری خود را نباید فراموش کنند، اظهار کرد: نقدهای عالمانه ، منصفانه، انعکاس مشکلات و نارسایی های جامعه به مسئولان، ارائه راهکارها و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه باید در قلم خبرنگار دیده شود.
امام جمعه کنگاور در ادامه اظهار داشت: این روزها در سایت ها و پایگاههای خبری یادداشت هایی در حمله غیرمنصفانه به مدیریت ارشد استان دیده می شود که با کمی دقت در فحوای مطالب این نکته استنباط می شود که قلم حمله کنندگان در حمایت از مردم نیست بلکه اهداف پشت پرده ای را دنبال می کند.
حجت الاسلام لروند با تاکید بر اینکه نباید به 'قلم' این امانت الهی خیانت کرد، اظهار داشت: حمله سیاسی کاران به 'بازوند' و تخریب ایشان آب در هاون کوبیدن است.
امام جمعه کنگاور تاکید کرد: هیچ شکی در این موضوع نیست که موفقیت مدیریت آقای بازوند در چند دولت مختلف در استانهای همدان، مرکزی، لرستان و کرمانشاه آنقدر روشن است که منکر این زحمات نکوهش انکارکننده را در نزد اکثر تفکرات سیاسی به دنبال خواهد داشت.
حجت الاسلام لروند خاطرنشان کرد: در اوضاع نابسامان اقتصادی کشور هر فرد با وجدانی مدیریت مهندس بازوند در بحران زلزله را ستودنی می داند که بدون شک همین قلم به دستان را رسوا خواهد کرد و البته که تخریب این قماش از یک مدیر دلسوز آب در هاون کوبیدن است.
در پایان از خبرنگاران فعال شهرستان کنگاور تجلیل به عمل آمد.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.