به گزارش ایرنا، محمدابراهیم الهی تبار روز شنبه در نشست شورای تنظیم بازار که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به التهابات ایجاد شده در بازار گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت موظف است نیازهای بازار را شناسایی و نسبت به برطرف‌ کردن آن ها اقدام‌ کند.
وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده در زمینه فولاد گفت: پیگیری های لازم انجام ‌شود تا در صورت نیاز فولاد بدون واسطه و توزیع در شبکه بورس، مستقیم‌ در بازار توزیع شود.
معاون استاندار کرمانشاه همچنین در رابطه با بازار لوازم خانگی عنوان کرد: در چند روز گذشته شاهد افزایش قیمت لوازم خانگی در بازار بودیم که باید برای آن چاره اندیشی کرد.
الهی تبار توضیح داد: بخش عمده ای از افزایش قیمت لوازم خانگی در بازار به دلیل جو رواتی ایحاد شده و تخلف برخی از سودجویان است.
وی افزود: لوازم خانگی به اندازه نیاز بازار موجود است اما در برخی موارد شرکت های تولید کننده از توزیع محصولات خود سر باز می زنند و در برخی موارد نیز سودجویان با احتکار قصد افزایش قیمت ها را دارند.
معاون استاندار کرمانشاه یادآور شد: هماهنگی های لازم به منظور توزیع لوازم خانگی در بازار با شرکت های تولیدی انجام و با کسانی که اقدام به احتکار می کنند برخورد شود.
الهی تبار در این جلسه همچنین به منظور کاهش قیمت تخم مرغ در بازار این مجوز را صادر کرد که تولیدکنندگان محصولات خود را به صورت مستقیم در بازار توزیع کنند.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.