محمدرضا نقدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: سایت پروازی ویس قرنی روانسر یکی از بهترین و استانداردترین سایت های پروازی کشور است که امسال برای دومین بار میزبانی رقابت های پاراگلایدر را برعهده داشت.
وی افزود: میزبانی بسیار خوب رقابت های سال گذشته پاراگلایدر قهرمانی کشور، مسئولان فدراسیون انجمن های ورزشی را برآن داشت تا میزبانی رقابت های امسال را نیز به کرمانشاه و سایت ویس قرنی واگذار کنند.
نقدی افزود: رقابت های امسال با حضور 120 خلبان در رشته مسافت و در 2 بخش آقایان و بانوان برگزار شد.
مسئول ورزش های هوایی کرمانشاه یادآور شد: مسابقات آقایان در 2 رشته ریس توگل و اسپورت کلاس و مسابقات بانوان نیز در یک بخش پروازی برگزار و نفرات برتر نیز مشخص شدند.
وی تصریح کرد: در بخش آقایان و رشته ریس توگل؛ علی اختری از تبریز، رضا رضا زاده از شیراز و شاهین فلاح از تهران به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند.
نقدی یادآوری کرد: در رشته اسپورت کلاس نیز حامد دلشاد از زنجان قهرمان شد و عرفان عطایی و محمد مجلل مهر هر دو از تهران نیز دوم و سوم شدند.
مسئول ورزش های هوایی استان به نتایج بخش بانوان نیز اشاره و اظهار کرد: فاطمه افتخاری از اصفهان، مریم حاج اسدالله از تهران و الهام محمدی از زنجان ورزشکارانی بودند که به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
وی در پایان اظهار داشت: این رقابت ها به مدت یک هفته در سایت پروازی ویس قرنی واقع در 20 کیلومتری شهر روانسر برگزار شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.