به گزارش ایرنا؛ مجید یزدان پناه روز شنبه در دومین نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه‌های آغاز مهر (پروژه مهر) در سرسرای جلسات آموزش و پرورش تمام تلاش‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش را در تربیت نسلی امیدوار به آینده‌ این آب و خاک توصیف کرد و معلم، دانش‌آموز و مدرسه را ستون‌های آموزش و پرورش و هدف اصلی برنامه‌های پروژه مهر دانست.
او از همه همکاران ستادی خواست با کار و تلاش چند برابر، با برنامه ‌ریزی و نظارت دقیق و با حفظ و تکریم اولیای دانش‌آموزان بخصوص اقشار ضعیف در خدمت‌ رسانی و انجام وظایف خود کوشش کنند تا شرایط تحصیل دانش‌آموزان فراهم شود.
یزدان پناه اظهار امیدواری کرد با تلاش‌های صورت گرفته در مناطق زلزله ‌زده در شروع سال تحصیلی همه دانش‌آموزان، همانند سایر نقاط استان مهر را باشکوه آغاز کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در ادامه سخنان خود همچنین تاکید کرد که باید به فکر فرزندانمان باشیم، اندیشه نیک را در آنها تقویت کنیم، اندیشه و فکر خود را به دانش‌آموزان‌مان تحمیل نکنیم و به آنها اجازه تفکر خلّاق، خردمندانه و نوآوری‌های تازه بدهیم.
یزدان پناه همچنین یادآوری نمود که باید به فکر فرندانمان‌مان باشیم آنها مواد خام کارخانه‌ها نیستند که ما در قالب‌های یکسان دلخواه خود بریزیم، وظیفه ما دادن روحیه خودباوری، امید و اعتماد به نفس به آنهاست.
او اظهار داشت: دانش‌آموزان هستند که مهرآفرین می‌شوند، به دانش‌آموزان‌مان بیندیشیم اما اندیشه خود را به آنها تحمیل نکنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، همچنین مهر را ماه مهربانی و همدلی و شور و شعف دانست و گفت: مهر را با بوی کتاب تازه، شوق و ذوق دانش‌آموزان و عشق و امید به آینده باید شروع کرد.
استان کرمانشاه با جمعیت 2 میلیون نفری، 325 هزار دانش آموز، 28 هزار فرهنگی و چهار هزار و 600 مدرسه دارد.
8066/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.