به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام حسین مهدوی روز پنجشنبه در یادواره شهدای سرپل ذهاب ، با گرامیدشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی افزود: بخشی از مشکلات اقتصادی که هم اکنون جامعه دچار آن شده به مسئولان و بخشی دیگر نیز به خود مردم بر می گردد.
وی اظهار داشت: دشمنان خارجی با تحریم های خود علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشورمان ، درصدد اعمال فشار زیاد بر مردم هستند تا نسبت به نظام جمهوری اسلامی بدبین شوند.
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب بیان کرد: اگر مردم و مسئولان در خط آرمان های انقلاب اسلامی حرکت کنند به طور یقین با رفع مشکلات فراروی به ویژه در بخش اقتصادی ، جامعه ای موفق و پیشرفته خواهیم داشت.
حجت الاسلام مهدوی ، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تجلیل از شهدا وظیفه همه ما است، افزود: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
وی ادامه داد: برای به ثمر رسیدن نظام اسلامی خون هزاران شهید ریخته شد و از این رو وظیفه داریم به حرمت خون شهدا ، از انقلاب و این نظام الهی تا پای جان دفاع کنیم.
این یادواره با حضور بیش از 100 تن از بسیجیان سرپل ذهاب و شماری از مسئولان دستگاه های اجرایی و سپاه ناحیه در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از 90 هزار تن جمعیت در هشت سال جنگ تحمیلی بارها مورد حمله هوایی ، گلوله باران و موشک باران ارتش بعث قرار گرفت و در دوران دفاع مقدس 856 شهید، یک هزار و 400 جانباز و 112 آزاده سرافراز تقدیم نظام اسلامی کرده است.
7079/7399/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.