حمدالله عظیمی ماسوله روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح ها از محل منابع حاصل از مشارکت کارکنان و خیران این بانک تامین شده و طبق برنامه‌ریزی صورت‌ گرفته ، این مدارس و منازل مسکونی تا پایان آبان‌ امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.
وی اظهار داشت: علاوه بر ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی و مدارس روستایی، عملیات اجرایی سه باب مدرسه و یک مجتمع فرهنگی به نام حضرت ولی عصر (عج) نیز در سرپل ذهاب آغاز شده است.
دبیر ستاد خیران مدرسه ساز بانک صادرات ایران همچنین از آغاز عملیات عمرانی برای مشارکت در تکمیل طرح شبکه فاضلاب در سرپل ذهاب برای بهره مندی ٦٠٠ خانوار و بازسازی خانه های بهداشت روستایی با استفاده از کمک‌ خیران خبر داد.
عظیمی ماسوله ، آبرسانی به روستاهای زلزله زده سرپل ذهاب را از جمله برنامه های حمایتی بانک صادرات بیان کرد و گفت: این بانک بیشترین مشارکت را در بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بر عهده گرفته است.
وی بازسازی یک باب مسجد در یکی از روستاهای این منطقه را نیز از دیگر طرح های در دست اقدام عنوان کرد و گفت که در همه این فعالیت‌ها، سازمان بسیج سازندگی سپاه استان کرمانشاه نیز با بانک صادرات ایران همکاری دارد.
در جریان وقوع زلزله ٢١ آبان سال گذشته، کارکنان بانک صادرات ایران با اهدای میلیاردها ریال کمک های نقدی و غیر نقدی، سهم قابل توجهی در حمایت از مردم این منطقه داشته و این روند با بازسازی و نوسازی مناطق محروم همچنان نیز ادامه دارد.
به گفته دبیر ستاد خیران مدرسه ساز بانک صادرات ایران طی ٢٥ سال فعالیت توسط این ستاد، بیش از ١٧ مدرسه و ٢ کتابخانه در اقصی نقاط کشور ساخته و در اختیار آموزش و پرورش و سازمان های ذیربط استان های مختلف کشور قرار داده شده است.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود یکصد هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
7079/7399/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.