به گزارش ایرنا؛ مسئول قرارگاه جهادی جاویدالاثر متوسلیان در این آئین گفت: این قرارگاه برنامه های مختلف فرهنگی و ساخت و سازهای بسیاری را در مناطق زلزله زده انجام داده است.
سید بهزاد پدیدار اظهار داشت: گروه جهادی شهدای منطقه 18 تهران در روزهای پس از زلزله در شهرستان سرپل ذهاب حضور یافته و در قالب قرارگاه جهادی جاویدالاثر متوسلیان منشا خدمات مناسبی به مردم زلزله زده شده است.
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارائه خدمات خود به مردم زلزله زده هیچ گونه نگاه مذهبی نداشته و مردم مناطق اهل حق و اهل سنت نشین را در اولویت بازسازی قرار داده است.
وی اظهار داشت: حضور نیروهای بسیجی و سپاهی در مناطق اهل حق و اهل سنت نشین راه را برای ایجاد اختلاف میان مردم توسط دشمنان نظام وانقلاب بسته است.
مسئول قرارگاه جهادی جاویدالاثر متوسلیان تصریح کرد: انجام برنامه های متنوع فرهنگی، ایجاد بازارچه در ورودی روستای سرابله، ساخت 10 واحد مسکونی، ساخت 105 واحد سرویس بهداشتی و استحمام و انجام حصارکشی بیش از 90 درصد منازل روستای سرابله بخشی از خدمات انجام گرفته توسط گروه جهادی شهدای منطقه 18 تهران است که از اولین روز حضور خود در سرپل ذهاب بیش از چهار هزار نفر روز فعالیت داشته است.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود یکصد هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.