حسین خدرویسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این مددجویان طرح های شغلی خود را با دریافت وام قرض الحسنه اشتغال از سال 92 آغاز و طی این سال ها با ایجاد درآمد و سرمایه مناسب به خودکفایی رسیده اند.
وی با تاکید بر اینکه یکی از شاخصه های توانمندی مددجویان میزان دستمزد و درآمد پایدار این مددجویان است، افزود: سرپرستان خانوارهای خودکفا شده با درآمد پایدار خود، قادر به تامین هزینه های زندگی خانواده خود هستند.
خدرویسی یاداور شد: کشاورزی، دامداری، صنایع دستی و خدمات اصلی ترین زمینه های شغلی اجرا شده از سوی مددجویان خودکفا شده کرمانشاهی بوده است.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه ادامه داد: اعمال نظارت های فنی و تخصصی و ارائه مشاوره های شغلی تا پنج سال متوالی از سوی ناظران خودکفایی این نهاد یکی از دلایل موفقیت شغل های اجرایی از سوی مددجویان تحت حمایت به شمار می رود.
وی با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت پس از خودکفایی صرفا از گردونه حمایت های اقتصادی این نهاد خارج می شوند، عنوان کرد: خانوارهای توانمند شده تا زمان نیاز از دیگر خدمات حمایتی کمیته امداد بهره مند خواهند بود.
خدرویسی در پایان یادآوری کرد: کمیته امداد استان کرمانشاه در سه سال متوالی گذشته به منظور ایجاد مشاغل پایدار و درآمدزا برای مددجویان تحت حمایت رتبه نخست در کشور را از آن خود کرده است.
در استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت، 68 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر از حمایت ها و خدمات معیشتی، فرهنگی، مسکن و درمانی کمیته امداد بهره مند هستند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.