روابط عمومی تعزیرات حکومتی کرمانشاه روز دوشنبه به نقل از داریوش جودکی اعلام کرد: یکی از اولویت های تعزیرات حکومتی در شرایط کنونی رسیدگی سریع و متقن به تخلفات اقتصادی از جمله تخلفات بازار ارز است.
او گفت: خروج ارز از کشور برای متخلفان جذابیت و سودآوری و برای کشور باعث خروج ارز و از بین رفتن ذخایر ارزی و کالاهای داخلی و باعث وخامت بازار داخلی موجب می شود.
مدیر کل تعزیرات حکومتی کرمانشاه در ادامه با اشاره به قیمت ارز دولتی، اظهار داشت: این ارز برای برنامه های واردات دارو و دیگر کالاهای اساسی مشخص شده و با دلالان و سودجویان به شدت برخورد خواهد شد.
او تصریح کرد که دولت به دلیل شرایط کنونی و ضرورت حفظ منابع ارزی کشور و جلوگیری از فشار مضاعف به اقشار مختلف جامعه مبارزه جدی با قاچاقچیان کالا و ارز را در دستور کار خود دارد.
جودکی با قدردانی از گزارش های مردمی خواستار همکاری بیشتر مردم در شناسایی انبارهای احتکار کالا شد و از شهروندان خواست به محض مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی – ارزی گزارش تخلف را به سامانه پیامکی رایگان 300000135 ارسال و یا با تلفن 124 تماس حاصل نمایند تا بدون فوت وقت نسبت به بررسی گزارش و اعمال قانون و همچنین اعلام نتیجه به شماره ارسالی اقدام شود.
استان کرمانشاه با 371 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق 2 مرز رسمی و پنج بازارچه مرزی دارد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.