به گزارش خبرنگار ایرنا، بیژن فلاح روز یکشنبه در نشست خبری مدیران کل شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان کرمانشاه، از معرفی بیش از 90 هزار پرونده برای دریافت یک هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات در مناطق زلزله زده استان به بانک ها خبر داد.
وی اظها داشت: از این تعداد 82 هزار و 778 پرونده به ارزش حدود یک هزار و 200 میلیارد تومان تاکنون انعقاد قرارداد شده که معادل 91 درصد پرونده‌ها و 84 درصد مبالغ آنها است.
فلاح همچنین گفت، تاکنون 2 هزار و 525 پرونده برای ازدواج و 2 هزار و 200 پرونده برای وام خوداشتغالی افراد زیرپوشش کمیته امداد و ارگان های مربوطه تشکیل شده است.

** 770 میلیارد ریال خسارت توسط بیمه های کرمانشاه پرداخت شد
مدیرکل بیمه ایران کرمانشاه نیز از پرداخت 770 میلیارد ریال خسارت توسط بیمه های استان در سه ماه نخست سال جاری خبر داد.
جمال یوسفی افزود: سال گذشته نیز سه هزار و 900 میلیارد ریال خسارت توسط 20 شرکت بیمه ای پرداخت شد.

** رشد 18 درصدی ارزش سهام معامله شده در بورس کرمانشاه
در ادامه مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه از معامله 547 میلیون سهام به ارزش یک هزار و 42 ملیارد ریال با رعایت حق تقدم در تالار بورس کرمانشاه خبر داد.
زهرا دفتری با تاکید براینکه این آمار مربوط به سه ماهه نخست امسال است ، افزود: کاهش نرخ بهره بانکی از دلایل افزایش ارزش سهام است.
وی اظهار داشت: براساس آمار بدست آمده شاهد رشد 18 درصدی ارزش سهام معامله شده طی سه ماه نخست امسال در تالار بورس کرمانشاه هستیم و از سوی دیگر 768 کد معاملاتی جدید در این تالار تشکیل شده است.
دفتری یادآور شد، کلاس های آموزشی بورس به صورت رایگان برای علاقه مندان در حال برگزاری است.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.