به گزارش خبرنگار ایرنا، هادی ملکشاهی روز یکشنبه در نشست خبری مدیران کل شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان کرمانشاه، اظهار داشت: صاحبان این تعداد پرونده 100 میلیارد تومان فرار مالیاتی دارند.
وی ادامه داد: از جایگاه 28 کشوری در بخش وصول مالیات برخوردار هستیم و دخل و خرج ها با این میزان مالیات همخوانی ندارد.
ملکشاهی با تاکید براینکه سه درصد از عوارض وصول شده به خزانه نمی رود و به حساب شهرداری ها، دهیاری ها و فرمانداریها واریز می شود، یادآور شد، 129 میلیارد و 600 میلیون تومان از محل مالیات ارزش افزوده در سال گذشته به بخش های مختلف پرداخت شد.
وی یادآور شد، از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، 86 درصد مالیات مصوب کرمانشاه محقق شد و پرداخت 16 میلیارد و 600 میلیون تومان رقم از محل مالیات بر ارزش افزوده در سه ماهه نخست جاری گزارش شد.
وی با تاکید براینکه در زمینه اظهارنامه مشاغل و املاک حدود 56 هزار و 232 مورد گزارش شده، یادآور شد، در مالیات اشخاص حقوقی 2 هزار و 828 مورد و در مالیات بخش املاک پنج هزار و 152 مورد دریافت اظهارنامه تا پایان تیر ماه تسلیم شده است.

** سه درصد صادرات کشور مربوط به کرمانشاه است
در ادامه مدیرکل گمرکات کرمانشاه با تاکید براینکه سه درصد صادرات کشور به این استان تعلق دارد ، از صادرات 888 میلیون دلاری کالا در چهار ماه نخست امسال از طریق مرزهای استان خبر داد.
خلیل حیدری با تاکید براینکه 443 قلم کالا صادر شده ، به افزایش 43 درصدی واردات و 44 درصدی صادرات از طریق مرزهای استان به رشد قابل توجه ترانزیت مواد هیدروکربنی از مرز پرویزخان اشاره کرد.
حیدری از انتخاب سه مرز شوشمی، شیخ صله و تیله‌ کوه برای طرح ساماندهی مبادلات مرزی خبر داد و افزود: با وجود کمبودها ولی آماده اجرای این طرح در مرز شیخ صله نیز هستیم.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.