یدالله محبی پیش از اعزام به ترکیه محل برگزاری مسابقات جام یاشاردوغو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این رقابت ها یکی از مهمترین مسابقات بین المللی محسوب می شود و نتایج کشتی گیران در امتیازبندی رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی نقش دارد.
وی افزود: مسابقات جام یاشاردوغو همواره از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و اکثر تیم ها با نفرات و ترکیب اصلی خود به این رقابت ها اعزام می شوند.
محبی همچنین در خصوص آمادگی خود نیز گفت: خوشبختانه آمادگی خوبی دارم و ماه هاست که به صورت منظم در اردوی تیم ملی حضور داشته و زیرنظر کادر فنی تمرینات آماده سازی خود را دنبال کرده ام.
ملی پوش وزن 125 کیلوگرم کشتی ایران ادامه داد: با توجه به آمادگی و انگیزه بالایی که دارم به کسب مدال در رقابت های جام یاشاردوغو بسیار امیدوار و مطمئنم توان این را دارم که حتی به مدال طلا نیز دست پیدا کنم.
وی همچنین در خصوص مهمترین رقبایش گفت: کشتی گیران آمریکا، روسیه، قزاقستان، مغولستان و ترکیه همواره حریفان سرسختی بوده اند و رقابت نزدیکی با آن ها داشته ام.
محبی در پایان ابراز امیدواری کرد تیم ملی کشتی آزاد ایران بتواند با کسب نتایج مطلوب، مقام قهرمانی این رقابت ها را کسب کند.
محبی امروز (جمعه - پنجم مرداد) باید در مراسم وزن کشی شرکت کرده و فردا ( شنبه ششم مرداد) نیز در دور مقدماتی حضور پیدا کند.
این کشتی گیر کرمانشاهی در صورت راهیابی به دیدارهای رده بندی و فینال روز یکشنبه هفتم مرداد برای کسب مدال با حریفان خود مسابقه خواهد داد.
مسابقات کشتی بین المللی جام یاشاردوغو از امروز آغاز و پنج نفر از ملی پوشان ایران رقابت های خود را آغاز کرده اند.
در استان کرمانشاه بالغ بر هشت هزار و 500 کشتی گیر فعالیت دارند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.