علی محمد زورآوند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: کاهش تدریجی دمای هوا از فردا (شنبه) آغاز شده و انتظار می رود به شکلی آرام تا اواسط هفته آینده یعنی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ادامه پیدا کند.
وی با بیان اینکه طی امروز و دیروز حداکثر دمای شهر کرمانشاه به 42 درجه بالای صفر رسید، افزود: این دما از فردا به تدریج روزانه یک درجه کاهش پیدا می کند و برای اواسط هفته به 37 تا 38 درجه می رسد.
زوراوند تصریح کرد: سومار و قصرشیرین امروز با حداکر دمای 46 درجه و سرپل ذهاب با دمای 45 درجه بالای صفر گرمترین نقاط استان خواهند بود.
معاون هواشناسی کرمانشاه گفت: برای امشب نیز کنگاور با 17 درجه و سنقروکلیایی و کوزران هر کدام با 18 درجه بالای صفر خنک ترین مناطق استان هستند.
وی در خصوص دمای هوای شهر کرمانشاه نیز گفت: دمای امروز شهر کرمانشاه امروز در گرمترین ساعت به 42 و امشب به 19 درجه بالای صفر می رسد، ضمن اینکه دمای فردای مرکز استان نیز به 41 درجه کاهش می یابد.
زوراوند همچنین با اشاره به وزش بادی که در اغلب مناطق استان شاهد آن هستیم، گفت: این وضعیت ممکن است هوای نواحی مرزی استان را نیز مقداری غبارآلود کند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.