سردار منوچهر امان‌اللهی گفت: با اقتدار و گستره اطلاعاتی پلیس عامل تیراندازی باغ کرمانشاه دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار منوچهر امان‌اللهی ضمن اعلام این خبر گفت: چند وقت پیش فردی با تیراندازی در باغ پرندگان و پخش فیلم آن در فضای مجازی باعث ناامنی شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: به دنبال این واقعه سریعا اکیپی از ماموران پلیس اطلاعات این فرماندهی با بررسی سرنخ‌های باقیمانده در صحنه جرم پوشش اطلاعاتی خود را جهت شناسایی متهم آغاز کردند. 

وی ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی پلیس بالاخره فرد تیرانداز شناسایی و تحت نظر قرار دادن محل‌های احتمالی رفت و آمد وی موفق به شناسایی مخفیگاهش در یکی از محلات شهر کرمانشاه شدند. 

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی مقام قضایی شب گذشته طی یک عملیات هماهنگ و ضربتی این شرور دستگیر و به پلیس اطلاعات منتقل شد.

سردار امان‌اللهی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به جرم خود علت تیراندازی را اختلافات مالی عنوان داشت. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به سابقه‌دار بودن متهم در شرارت و ایجاد مزاحمت برای شهروندان گفت: پس از تشکیل پرونده متهم به مراجع قضایی معرفی و با قرار وثیقه روانه زندان شد.

سردار امان‌اللهی در پایان تاکید کرد: پلیس با اقتدار و صلابت ضمن کنترل و تحت نظر قرار دادن افراد شرور و مخل نظم و امنیت جامعه با هر گونه ناامنی به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.