به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند چهارشنبه در دیدار با کانون بازنشستگان در استانداری کرمانشاه اظهارداشت: باید بتوانیم از تجربه های گرانبهای بازنشستگان در راستای پیشرفت کرمانشاه استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه باید در جامعه به سمتی برویم که انسان های با تجربه جوانان را هدایت کنند، افزود: یکی از دلایل کندی سرعت پیشرفت کشور استفاده نکردن از تجربیات پیشکسوتان و دانش آنان است.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اگر مدیران نتوانند از ظرفیت های بازنشستگان استفاده کنند بدون شک با مشکلات مدیریتی روبه رو خواهند شد.
بازوند با بیان اینکه بازنشستگان اتاق فکر بسیار خوبی برای استان و مدیران استانی هستند که باید به خوبی از انها استفاده کرد، اعلام کرد: به زودی مشکلات بازنشستگان در شورای اداری مطرح و برای حل بخشی از این مشکلات چاره اندیشی می شود.
وی اعلام کرد: پیگیر‌ موضوع هستیم تا مرکزی تحت عنوان خانه امید در منطقه شمال شهر کرمانشاه ایجاد شود و بازنشستگان بتوانند از ان استفاده کنند.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: پیگیر موضوع یکسان سازی حقوق بازنشستگان خواهیم بود و در صورتی که بتوانیم در این زمینه اقدام‌خواهیم کرد.
بازوند افزود: همچنین موضوع پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان‌ را پیگری میکنیم تا بتوانیم به بازنشستگان کرمانشاه این تسهیلات را اعطا کنیم.
جلال رحیمی رییس کانون بازنشستگان کشوری استان کرمانشاهدنیز در این دیدار اعلام کرد بیش از 34 هزار 650 نفر زیر‌ مجموعه این کانون هستند که 66 در انها در شهر کرمانشاه زندگی میکنند.
وی به خدمات کانون به بازنشستگان اشاره کرد و گفت: نیاز یک پارک بازنشستگان در شهر کرمانشاه احساس می شود که اگر شهرداری این مکان را در اختیار ما قرار دهند، نسبت به تجهیز ان اقدام خواهیم کرد.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.