منصور کیانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: فصل نخست رقابت های کشتی کلاسیک بانوان کشور در 2 گروه با حضور 9 تیم از جمله تیم های باغچه مینو و مجتمع رفاهی بیستون کرمانشاه برگزار شد.
وی افزود: در مسابقات مقدماتی گروه دوم که هر 2 تیم کرمانشاهی نیز در آن قرار داشتند، تیم باغچه مینو با پیروزی مقابل تیم های مجتمع رفاهی بیستون و فروشگاه باران و باخت مقابل شرکت عمران گلبهار به عنوان تیم نخست راهی مسابقه فینال شد.
کیانی ادامه داد: مجتمع رفاهی بیستون دیگر نماینده استان نیز با پیروزی مقابل فروشگاه باران و شرکت عمران گلبهار و باخت برابر باغچه مینو در نهایت مقام سوم گروه را کسب و از راه یابی به دیدار رده بندی بازماند.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه گفت: در دیدار فینال تیم باغچه مینو برابر کافه کاله نور از مازندران قرار گرفت و در حالی که در مسابقات نفر به نفر 2 تیم به تساوی 3 بر 3 رسیدند اما تیم مازندرانی در امتیاز شماری 16 بر 13 پیروز و عنوان قهرمانی را کسب کرد.
وی خاطرنشان کرد: در دیدار رده بندی نیز عمران گلبهار خراسان رضوی با حساب 6 بر یک از سد مجتمع حمید سوریان تهران گذشت و مقام سومی را بدست آورد.
کیانی یادآوری کرد: مسابقات لیگ کشتی کلاسیک بانوان قرار است در چهار فصل برگزار شود که فصل نخست این رقابت ها به میزبانی تهران و در خانه کشتی محمد بنا برگزار شد.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه در پایان گفت: حدیث مرادی، زهرا شاطری، شکوفه دارابی، شیدا رئوفی، روشنک نوری، فاطمه شهبازی، سحرامیریان و اسما لطفی نفرات تیم باغچه مینو استان در مسابقات کلاسیک بانوان کشور را تشکیل می دادند.
در استان کرمانشاه حدود یکصد کشتی گیر خانم زیرنظر هیات مشغول فعالیت هستند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.