علی محمد زوراوند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: برای امروز و با افزایش دمایی که اتفاق افتاده است به جز پاوه، تازه آباد، سنقروکلیایی، گواور و دالاهو بقیه شهرها و شهرستان های استان دمای 40 درجه و بیشتر را تجربه می کنند.
وی ادامه داد: امروز سومار، ازگله و قصرشیرین با دمای 44 درجه بالای صفر گرمترین نقاط استان خواهند بود و گیلانغرب و سرپل ذهاب نیز با 43 درجه در جایگاه بعدی گرمترین نقاط استان قرار دارند.
زوراوند خاطرنشان کرد: نقطه قابل توجه نزدیکی دمای شهر کرمانشاه با گرمترین نقاط استان است به گونه ای که این اختلاف تنها به 2 درجه می رسد تا گرمای مرکز استان با مناطق جنوبی آن تفاوت چندانی نداشته باشد.
معاون اداره کل هواشناسی استان افزود: البته روند کاهش تدریجی دمای هوا از فردا آغاز و انتظار می رود تا اواسط هفته آینده، حداکثر دمای شهر کرمانشاه به 37 تا 38 درجه بالای صفر برسد که نسبت به امروز پنج درجه خنک تر خواهد بود.
وی همچنین از شهرهای حمیل با 18 و اسلام آبادغرب و سنقروکلیایی با 19 درجه بالای صفر به عنوان خنک ترین نقاط استان طی امشب یاد کرد.
زوراوند در پایان از احتمال نفوذ گرد و غبار به جو استان نیز خبر داد و گفت: با افزایش شدت وزش باد انتظار می رود روزهای شنبه و یکشنبه قدری هوا غبارآلود شود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.